Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

immo w astrze F 1996 r. - luczyk z immo. problem !!!

04 Jan 2007 05:33 3095 4
  • Level 13  
    Witam wszystkich i rroszę o pomoc a konkretnie chodzi mi o :

    zakupiłem takie autko jak OPEL ASTRA 1.6 16V KOMBI Z 1995 roku i dostałem do niego tylko jeden kluczyk a że miałem pecha i byłem troszku lekko myślny złamałem jeden jedyny kluczyk który maiłem, no ale nic pojechałem i dorobiłem inny kluczyk u kolegi troszku inaczej wyglądała rękoeść od niego (jest cieńsza) chciałem odpalić auto i dupa!! auto gaśnie, więc doszłem do tego że w kluczyku jest pestka od immo a w okolo stacyjki jest pentla, i co się z tym wiąże musi być taki sam kluczyk, no ale nic kupiłem taki sam kodowany kluczyk (SILCA) ale nie wiem jak go zakodować a co ciekawe podobno jest to proste ale czy to prawda ?? a jeszcze gorsze jest to że nie dostałem do auta żadnych dok. typu książka OPLA i NUNERI IMMO RAZEM Z JEGO KODAMI BARDZO PROSZĘ O POMOC .
  • Level 18  
    Zamontuj w nowym kluczyku transponder ze starego kluczyka,a nie bedziesz mial problemu z odpaleniem,a wkodowac kluczyk mozesz tylko testerem serwisowym.
  • Level 21  
    rozbierz stary kluczyk
    w środku jest transponder .
    zamontuj go w nowym kluczyku lub jeśli nie ma miejsca to dorób nowy kluczyk z miejscem na transponder to jest najtańsze rozwiązanie
  • Level 13  
    kurcze nie chciał bym tego kluczyka rozwalać bo boje się że uszkodzie tą pestkę (transponder) (kluczyk jest zgrzewany a nie rozpoławiany)od immo i wtedy stoję na amen, kupiłem ju ż taki sam kluczyk z pestką immo za 39 zł. tylko problem z programowaniem a mniej więcej w ktujej części rączki kluczyka jest pestka i czy ona jest prostokątna czy okrągła?? i jeszcze jedno pytanko jak zdobyć numer immobilajzera wraz z jego kodem bo w oplu powiedzieli mi że trzeba wysłąć zapytanie z moim numerem VIN karoserii do fabryki i mi przyślą kody ale by mnie to kosztowało całe 150 zł !!
  • Level 18  
    Kluczyk napewno jest rozbieralny. Powinno być w nim miejsce do podważenia i zdjęcia przykrywki przy dziurce na kółeczko. Podważ go delikatnie wkrętakiem. Transponder (pestka immo) jest w części przy grocie kluczyka (części metalowej). Jest kształtu ściętego z rogu prostokąta. Jak będziesz rozbierał kluczyk to uważaj żeby nie zgubić transpondera bo w oplach chyba siedzio on luźno w kluczyku.
    Przykrywka to ta część kluczyka z logo opla.