Jaka jest moc tego trafo (a jeżeli nie ma danych, to jakie wymiary / ciężar)?
Troche inne są wymagania na ładowanie, a inne na rozruch: ładowanie należy tak "ustawić", żeby napiecie na akumulatorze nie przekroczyło 14,4V (szczególnie ważne dla akumulatorów nowszych generacji, tzw. bezobsługowych), natomiast rozruch wymaga, aby prostownik dawał prąd kilkadziesiąt (a nawet powyżej 100) amper przy napięciu 12V, ale wtedy podłączenie takiego żródła do instalacji samochodowej może grozić uszkodzeniem istniejacym w niej odbiornikom prądu: radio, komputer pokładowy, i co tylko jeszcze z elektroniką ...
Dla rozruchu potrzeba mocy ok. 0,6 - 1kW, nie licz na to, że da Ci to trafo o mocy 100 albo 150W!
A do rozruchu trzeba użyć diod na prąd nominalny ok. 100A, masz takie? A może ten pomysł jest bardziej kosztowny (i mniej pewny), niż wymiana akumulatora?