Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik centralnego zamka allmax v2se

lovelos 08 Sty 2007 23:28 4985 41
  • #31
    renqien
    Poziom 32  
    Sprawdziłeś, czy pojawia się plus na zielonym i niebieskim jak sterujesz pilotem?

    Dodano po 47 [sekundy]:

    Oczywiście na zmianę, raz na jednym, raz na drugim.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • #32
    lovelos
    Poziom 10  
    Plus pojawia się tylko na zielonym, na niebieskim niema wogule.
    pzestawiłem na pneumatyczne czyli 3,5 sek
  • #33
    renqien
    Poziom 32  
    A czy jak "na krótko" podajesz plus na szary i zielony pod które podpiąłeś zielony i niebieski, to zamek otwiera się i zamyka?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • #34
    lovelos
    Poziom 10  
    niewiem czy to ma coś z tym wspulnego ale umnie jest tak że jak chce otworzyć auto kluczykiem to musze 2 razy przekręcić kluczykiem w lewo.

    teraz ide zobaczyć to co mówiłeś

    Dodano po 4 [minuty]:

    jeśli podam mu plus na szary to zamyka a jak podam na zielony to otwiera
  • #35
    renqien
    Poziom 32  
    A ustawiłeś czas zamka w sterowniku na zamki pneumatyczne, czyli trzy sekundy?
  • #36
    lovelos
    Poziom 10  
    tak ale to też nie daje efektu.
    a jak mam te punkty lutownicze ustawić zeby było dobrze ja ja juz w każdy sposób ustawiałem i nici

    Dodano po 2 [godziny] 24 [minuty]:

    Podłączyłem wszystko tak jak napisaliscie wyżej.
    Punkty lutownicze mam polutowane tak:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/980214b4014f741f.html

    I sterownik tylko zamyka drzwi a otworzyć nie chce.
    Klikne raz guzik w pilocie i słysze jak zamyka drzwi, zaczyna mrugać cały czas dioda led. To teraz jak nacisne drugi raz guzik w pilocie to powinny się otworzyć, a one sie nie otwierają tylko słysze jak prubują zamknąć sie drugi raz.

    "Przeciągnełem kabel <+> od akumulatora i jak dotykam nim do kabla szarego "odpowiedzialny za zamykanie" który wychodzi z drzwi, to drzwi sie zamykają.
    A jak dotykam nim do kabla zielonego "odpowiedzialny za otwieranie" Który wychodzi z drzwi, to drzwi się otwierają."

    Do tych kabli "szarego i zielonego" wychodzących z drzwi, podłączyłem kable ze sterownika "zielony i niebieski" zaznaczyłem je na tym rysunku:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/243b3a9f13c9c5d6.html
    zielony do szarego, niebieski do zielonego.

    Sprawdziłem prubówką i zauważyłem ze w kablu zielonym "wychodzącym ze sterownika" po jednym naciśnięciu guzika w pilocie idzie prąd przez 3,5 sek."drzwi sie zamykają"
    teraz przykładam prubówke do kabla "niebieskiego wychodzącego ze sterownika" i klikam 2 raz w pilocie by sie drzwi otworzyły ale prąd nie płynie i drzwi się nieotwierają.

    Co jest nie tak??
    jest ktoś w stanie mi pomóc??
    może coś jest z tymi punktami do lotowania?? bo według mnie raz prąd powinien płynąć w kablu zielonym a raz w niebieskim tak???

    Prosze o pomoc
  • #37
    renqien
    Poziom 32  
    Nie dziwne, że nie chce działać, jak źle polutowałeś punkty lutownicze. Jeszcze raz powtarzam: ustaw punkty lutownicze na sterowanie plusem, a nie na sterowanie jednoprzewodowe, bo zaraz coś spalisz i będą kłopoty.
  • #38
    lovelos
    Poziom 10  
    mam je polutować według tego schematu:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0bbccacc4fe2925f.html

    ???

    Dodano po 45 [minuty]:

    Już Działa :):):):):)
    raz płynie prąd na kablu zielonym a raz na niebieskim.
    Wszędzie płynie przez 3,5 sek.

    A teraz Ostatni problem, Bo żeby zamknąć drzwi to trzeba dać impuls <+> na szary kabel w przelocie drzwi. "zgadza sie i jest ok"
    Ale umnie jest tak żeby otworzyć drzwi to potrzebuje 2 impulsy <+>
    na zielony kabel w przelocie drzwi.
    I problem jest w tym ze sie dalej drzwi nie otwierają bo potrzebne są dwa krutnie impulsy a nie jeden długi.
    Co mam zrobić??
    Da sie coś z tym zrobić??
    Bardzo prosze o pomoc, juz tak daleko doszłem dzieki waszej pomocy.
  • #39
    renqien
    Poziom 32  
    Powiem szczerze, że nie zauważyłem w Golfie III otwierania na dwa razy, dziwne. Fakt faktem, że już dawno nie robiłem tego modelu, ale żebym miał aż taką sklerozę??? No cóż, od jutra przestawiam się z masła na margarynę, może pomoże ;)
  • #40
    lovelos
    Poziom 10  
    heh a u mnie potrzebny jest do otwarcia podwójny impuls. a do zamknięcia jeden.

    Ale sobie poradziłem, bo przeczytałem jeszcze raz instrukcje :D:D
    i zobaczyłem że mozna zaprogramować podwójny impuls ale do zamykania. No to go zaprogramowałem.

    I zamieniłem kable czyli zielony do zielonego a niebieski do szarego.
    I teraz mam podwójny impuls na zamykanie, i wszystko gra.

    Tylko teraz dioda led mnie oszukuje :) bo mruga na otwartym samochodzie a na ziemkniętym nie mruga:D:D
    A powinno być odwrotnie.
    Ale utne ją bo jest zbędna i po sprawie:P

    a tak na marginesie to nic sie niestanie ze zamieniłem te kable??
    Bo niby wszystko chodzi dobrze i z kluczyka i z pilota.
  • Pomocny post
    #41
    renqien
    Poziom 32  
    Nic się nie stanie.
  • #42
    lovelos
    Poziom 10  
    odłączyłem też kabel zółty "co podpina sie go do stacyjki".
    bo jak włożyłem kluczyk do stacyjki i włączyłem auto, to po 1 min mrugały 2 razy kierunki. a jak odciełem teraz też żółty kabel to juz niema tego.

    mozna tak??
    czy cos sie stanie??