Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z pralka Amica Pa4510B421

07 Sty 2007 15:41 3502 8
  • Poziom 10  
    Witam mam problem z pralka Amica sygnalizuje blad 3 problem z odpompowaniem wody wymienilem pompke na nowa i dalej jest to samo nie chce wypompowac wody jezeli wylacze ja na jakis czas i wlacze z powrotem to zaskoczy i odpompuje moze ktos mial ten sam problem prosze o pomoc
    pozdrawiam:cry:
  • Poziom 28  
    Zrób reset- wyciągni wtyczkę z blokady drzwi, uruchom bez blokady i po 15/16 mrugnięciach zielonej włóż wyczkę do blokady.
  • Poziom 10  
    a jak zrobic reset bo nie zabardzo wiem i gdzie znajduje sie wtyczka od dzwi dziekuje za pomoc pozdrawiam
  • Poziom 28  
    z tam gdzie wchodzi zaczep od drzwi, możesz do wtyczki dostać sie
    -od góry
    - obok fartucha- najbardziej pracochłonne - po jego odchyleniu
    -albo od dołu po zdjęciu dolnego pasa z przodu
    Pamietaj o wyjeciu wtyczki z sieci!
  • Poziom 10  
    a jak zrobic ten reset no chyba ze reset to wyciagniecie wtyczki z dzwi i czy pralaka ma pracowac jak podlaczam spowrotem wtyczke do dzwi
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    nie sprawdzalem tego slychac tylko pompe jak grzechocze ale jak wylacze i wlacze pralke za chwile wszystko jest ok

    Dodano po 6 [minuty]:

    Dodano po 54 [minuty]:

    zresetowalem pralke i dalej jest to samo
  • Poziom 11  
    Miałem dokładnie to samo.Zaczęło się niewinnie od triaka z zaworu sterującego , wymieniłem na nowy MAC wszystko - 10 razy sprawdziłem i..... klapa.Przesiedziałem dwa dni nad płytą. Teraz widzę te ta pralka to jakieś nieporozumienie. Jednym słowem straszna kupa. W moim przypadku przez zwarcie triaka (przez jego bramkę) poszło na procesor. Kiedyś jak jeszcze była na gwarancji panowie wymieniali z serwisu płytę 2 razy.
    Jak można zrobić takie dziadostwo ? Zaprojektowane zabezpieczenia na płycie przez Amice to śmiech na sali. WSTYD!!!!! A kosztowała w sklepie 1800zł. Ta pralka w zasadzie zaraz po zakupie to nadaje sie do przeróbki płyty sterującej.Może i każdy szuka oszczędności ale to co wyrzeżbiła w tym modelu amica to po prostu nieporozumienie.
  • Specjalista AGD
    Zmyłkę robi zatkane zraszanie, a uszkodzenie jest takie jak pisał Bleble. Wodę wypompowuje tylko po wyłączeniu pralki i ostygnięciu zaw. przesterowania, na który podczas pracy jest cały czas podawane napięcie(w wyniku uszkodzenia).