Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV Philips 28PW6408 włącza się na chwilę i wyłącza

tdiabel 10 Sty 2007 21:15 1694 2
  • #1 10 Sty 2007 21:15
    tdiabel
    Poziom 10  

    Witam mam problem z wlaczeniem tv , a mianowicie w stanie czuwania czerwona dioda w panelu frontowym mruga : 1dlugi sygnal przerwa 2krotkie przerwa 3krotkie. Po nacisnieciu na pilocie przycisku wlaczenia na ok 3sekundy pojawia sie fonia ale bez wizji a potem wylacza sie.
    Z gory dziekuje za pomoc.

  • #2 10 Sty 2007 22:16
    albino
    Poziom 24  

    Odlacz tranzystor lini(przy trafopowielaczu)i podlacz zarowke w miejsce kolektora,jak bedzie swiecila to sprawdz ten tranzystor,jezeli dalej dioda bedzie mrugala wymien elektrolity w przetwornicy po stronie pierwotnej.

  • #3 02 Maj 2016 15:10
    Monaco 60
    Poziom 4  

    Teraz jest nastepująco gdy podłącze panel zdalny tv mozna włączyć tylko z pilota i na ekranie widac 3 paski R,G,B. I troche OSD.Lecz on sie nie wyłącza ale klawiaturą nic nie można zrobić jakby była zablokowana. A gdy odłacze panel i włacze z pilota TV to odchylanie wporzadku śnieży geometria też oki. Lecz wyłącza sie WN.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME