Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Brava silniczek tylnej wycieraczki

Jarek837 10 Sty 2007 23:07 5247 7
  • #1 10 Sty 2007 23:07
    Jarek837
    Poziom 12  

    Mam problem z silniczkiem tylnej wycieraczki w mojej Bravie. Tzn. często "cyka" w nim przekażnik po przekręceniu kluczyka na zapłon. Jak wlącze wycieraczkę przestaje, by znow za chwilę dać o sobie znać. Przelutowalem wszystkie luty na plytce bo myslałem, że coś nie kontaktuje ale to nie pomoglo. Możę muszę wyczyścić trzpień wycieraczki, ale jak go wyjąć z obudowy? Co mam robić bo to jest wkurzające, jakby mi bomba sidziala w bagażniku:)

    0 7
  • #2 10 Sty 2007 23:17
    cardiag
    Poziom 30  

    musisz wymontowac zdjac wycieraczke, caly silniczek i.. wymontowac ten trzpien jest trudno, bo jest tam wysokie pasowanie, a pewnie wszytsko zakorodowało.. młotek.. spryt.. moze jakis smar.. ale czasami da sie to uruchomic bez wyciagania tego trzpienia, spróbuj!

    0
  • #3 10 Sty 2007 23:21
    Jarek837
    Poziom 12  

    Ale silniczek mi dziala i wycieraczka pracuje, ale spróbuję to wyczyścić bo okresami ma tak jakby się jej ciąko pracowalo...

    0
  • #4 10 Sty 2007 23:31
    Tomaszglds
    Poziom 14  

    nagrzewaj go palnikiem lekko i musisz tak nim ruszać na boki aż po kawałku wyjdzie boi wyjdzie napewno tylko zabezpieczenia ściągnij

    0
  • #5 10 Sty 2007 23:39
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 11 Sty 2007 15:29
    Elektron1234
    Poziom 20  

    Witam
    Mysle ze nie ma po co sciagac plastiku bo to mija sie z celem
    Ja poprostu nawiercilem 2 otwory wiertlem 5 ok 5 cm od gornego poczatku plastiku podlaczylem silnik bezposrednio do akumulatora (pomijajac przekaznik i wylacznik krancowy) i zalalem nafta (mozna WD-40) Rdza ladnie wyplynela po kilku razach pozniej olej i silnik zaczal pracowac normalnie bez oporow Troche to trwalo bo odrazu nie pusci ale zapewniam ze mi sie powiodlo i silnik pracuje Pozniej otwory zaslepilem silikonem i po sprawie

    0
  • #7 11 Sty 2007 17:02
    Jarek837
    Poziom 12  

    A to pykanie tego przekażnika leży po stronie zatartego trzpienia? jak przypuszczam wycieraczka zatrzymuje się zbyt wcześnie i nie dziala krańcowka odpowiedzialna za wylączenie prądu czy dobrze kombinuje? a może to wina elektroniki sterującej silniczkiem?

    0
  • #8 11 Sty 2007 17:41
    Elektron1234
    Poziom 20  

    witam Sprawa pykania przekaznika : tak jak pisales oraz bedzie pykal nawet przy spalonym silniku bo do silnika dochodza 2 przewody pradowe
    i niezaleznie czy silnik pracuje czy nie sterowanie do przekaznika dochodzi

    0