Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Fiat Brava silniczek tylnej wycieraczki

10 Jan 2007 23:07 5505 7
  • Level 12  
    Mam problem z silniczkiem tylnej wycieraczki w mojej Bravie. Tzn. często "cyka" w nim przekażnik po przekręceniu kluczyka na zapłon. Jak wlącze wycieraczkę przestaje, by znow za chwilę dać o sobie znać. Przelutowalem wszystkie luty na plytce bo myslałem, że coś nie kontaktuje ale to nie pomoglo. Możę muszę wyczyścić trzpień wycieraczki, ale jak go wyjąć z obudowy? Co mam robić bo to jest wkurzające, jakby mi bomba sidziala w bagażniku:)
  • Level 30  
    musisz wymontowac zdjac wycieraczke, caly silniczek i.. wymontowac ten trzpien jest trudno, bo jest tam wysokie pasowanie, a pewnie wszytsko zakorodowało.. młotek.. spryt.. moze jakis smar.. ale czasami da sie to uruchomic bez wyciagania tego trzpienia, spróbuj!
  • Level 12  
    Ale silniczek mi dziala i wycieraczka pracuje, ale spróbuję to wyczyścić bo okresami ma tak jakby się jej ciąko pracowalo...
  • Level 14  
    nagrzewaj go palnikiem lekko i musisz tak nim ruszać na boki aż po kawałku wyjdzie boi wyjdzie napewno tylko zabezpieczenia ściągnij
  • User removed account  
  • Level 20  
    Witam
    Mysle ze nie ma po co sciagac plastiku bo to mija sie z celem
    Ja poprostu nawiercilem 2 otwory wiertlem 5 ok 5 cm od gornego poczatku plastiku podlaczylem silnik bezposrednio do akumulatora (pomijajac przekaznik i wylacznik krancowy) i zalalem nafta (mozna WD-40) Rdza ladnie wyplynela po kilku razach pozniej olej i silnik zaczal pracowac normalnie bez oporow Troche to trwalo bo odrazu nie pusci ale zapewniam ze mi sie powiodlo i silnik pracuje Pozniej otwory zaslepilem silikonem i po sprawie
  • Level 12  
    A to pykanie tego przekażnika leży po stronie zatartego trzpienia? jak przypuszczam wycieraczka zatrzymuje się zbyt wcześnie i nie dziala krańcowka odpowiedzialna za wylączenie prądu czy dobrze kombinuje? a może to wina elektroniki sterującej silniczkiem?
  • Level 20  
    witam Sprawa pykania przekaznika : tak jak pisales oraz bedzie pykal nawet przy spalonym silniku bo do silnika dochodza 2 przewody pradowe
    i niezaleznie czy silnik pracuje czy nie sterowanie do przekaznika dochodzi