Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
CControls
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SMTi - obsługa Sagem,LG,Huawei, Alcatel,Samsung,Vodafone

djjack 21 Cze 2009 16:19 185112 587
  • #421 21 Cze 2009 16:19
    siudziu
    Poziom 27  

    Panowie mam maly problemik podszedl klient z modemem Huaweii E620 i poprosił o zdjęcie simlocka wpisaęem imei pobraę kod z serwera sęk w tym ze nie mam jak podłączyc tego modemu bo nie mam w komputerze PCMCIA :( W jaki sposób wprowadzic wygenerowany kod ?

  • CControls
  • #422 22 Cze 2009 09:56
    gsm-sklep
    GSM Product Supporter

    siudziu napisał:
    Panowie mam maly problemik podszedl klient z modemem Huaweii E620 i poprosił o zdjęcie simlocka wpisaęem imei pobraę kod z serwera sęk w tym ze nie mam jak podłączyc tego modemu bo nie mam w komputerze PCMCIA :( W jaki sposób wprowadzic wygenerowany kod ?


    Best podlaczenia do komputera nie podasz kodu :D
    Odpal na kompie z PCMCIA albo oddaj kod klientowi niech sam go poda w aplikacji modemowej .

    Pzdr

  • CControls
  • #423 22 Cze 2009 11:42
    siudziu
    Poziom 27  

    Zapyta go o kod w dowolnej aplikacji modemowej czy musi byc niebrandowany soft huwaei ?

  • #425 26 Cze 2009 15:21
    gsm-sklep
    GSM Product Supporter

    26-06-2009 SMTi Sagem TI ARM Section Server update !


    SMTi Server Update for Sagem TI ARM Section !

    Vodafone VF533 Flash files already added :

    VF533_EVN,ZH 011008 0840(41 20 07)_254072947_SFR(Fren; Span; Ital; Germ; Engl; ).ufl
    VF533_EVN,ZH 011008 0840(78 28 07)_254067128_SFR(Fren; Span; Ital; Germ; Engl; ).ufl
    VF533_EVN,ZI 091008 1420(35 28 07)_254067701_VODAFONE(Fren; Span; Ital; Germ; Engl; Port; Turk; Hola; Poli; ).ufl
    VF533_EVN,ZI 151008 1722(74 27 07)_254069619_VODAFONE(Fren; Span; Ital; Germ; Engl; Port; Turk; Hola; Poli; ).ufl]
    VF533_EVN,ZJ 221008 1636(B0 26 07)_254067730_VODAFONE(Fren; Span; Ital; Germ; Engl; Port; Turk; Hola; Poli; ).ufl

    Now possible :

    - flashing
    - language changing
    - repair all software problems
    - repair damaged phones

    More :
    www.SMTi.pl
    www.SagMaster.com

  • #426 29 Cze 2009 14:53
    gsm-sklep
    GSM Product Supporter

    29-06-2009 w godzinach 12 - 18 serwery SMTi beda wylaczone .
    Za klopot przepraszamy .

    Pzdr

  • #427 01 Lip 2009 17:05
    MarcinH
    Poziom 15  

    Czy serwery już działają??Może tylko u mnie coś jest nie tak?

  • #428 02 Lip 2009 12:40
    dziekanone
    Poziom 29  

    Raczej u Ciebie bo wczoraj bez problemu loczki szły.

  • #429 02 Lip 2009 18:56
    gsm-sklep
    GSM Product Supporter

    MarcinH napisał:
    Czy serwery już działają??Może tylko u mnie coś jest nie tak?


    Serwery pracuja poprawnie .
    W razie pytan pisz albo dzwon
    Pzdr :D

  • #430 08 Lip 2009 14:16
    gsm-sklep
    GSM Product Supporter

    08-07-2009 SMTi Ver 17.67 Update Availble for LG 3G / Huawei Modems

    --------------------------------------------------------------------------------

    SMTi Ver .17.67 Update Features :

    - LG 3G models 2008/2009 Factory Reset option added (can be used for remove Phone Code).
    - LG 3G models support added:KC910Q, KE990D, KB770, KU990D, KU990R, KU970, KF701
    - New huawei models support added: E172G, E166G, E170G, E180G, K2540, K3565, K3735

    Donload links: RapidShare / Direct

    www.SMTi.pl or www.SAGMSTER.com

    Best Regards SMT

  • #431 28 Lip 2009 16:38
    gsm-sklep
    GSM Product Supporter

    SMTi Ver 17.68 Update Features :

    - Added warning window while generating code from IMEI for huawei modems

    Smti exe update working automaticly .
    If you have some problem with making update please download full setup .

    Best Regards SMT


    ps .

    We start vacation from 29-07-2009 to 23-08-2009.
    Sorry for all the difficulties associated with my absence .
    Best Regards GSMinfo SMT

  • #432 28 Lip 2009 16:41
    dziekanone
    Poziom 29  

    A wydawać by się mogło że to polskie forum.

  • #433 24 Sie 2009 23:27
    JotKaz
    Poziom 10  

    Nie mogę pobrać SMTi Ver. 17.56 dla my401C.
    Pojawia się komunikat: The requested URL /download/10SMTi/SMTi_Instal_17V56.exe was not found on this server.
    Może jest także gdzieś indziej, albo serwer czynny jest w określonych godzinach?

  • #434 26 Sie 2009 12:16
    gsm-sklep
    GSM Product Supporter

    JotKaz napisał:
    Nie mogę pobrać SMTi Ver. 17.56 dla my401C.
    Pojawia się komunikat: The requested URL /download/10SMTi/SMTi_Instal_17V56.exe was not found on this server.
    Może jest także gdzieś indziej, albo serwer czynny jest w określonych godzinach?


    Wez Kolego box do reki i na boxie masz adres strony www.sagmaster.com
    Wchodzimy w sekcje "support" i co widzimy ?
    SMTi Ver. 17.68
    http://www.sagmaster.com/download/10SMTi/SMTi_Setup_17V68.exe
    klikamy ... Pobieramy ... :)

    Pzdr :D

  • #435 27 Sie 2009 14:06
    gsm-sklep
    GSM Product Supporter

    SMTi Server Update - 19 new huawei modems already added

    --------------------------------------------------------------------------------

    SMTi Server Update Features :

    - 19 New Huawei Modems already added
    - unlock code calculation by IMEI
    - direct unlock
    - SMTi Server update only
    - SMTi exe update no needed

    New Huawei Modems already added:

    - E161, E166, E176, E180V, E180S
    - E181, E182, E155x, E1550, E1553
    - E1612, E1615, E1616, E1609
    - E1630, E1632, E1690, E1692, EG602

    Best Regards Sagmaster Team

    www.SMTi.pl or www.sagmaster.com

    Pzdr :D

  • #436 09 Wrz 2009 13:17
    chemik007
    Poziom 18  

    Found Phone, Phone Info:
    - Phone FW :LA5,8G: 020206 1120
    - Phone HT :11 04 01
    - Phone IMEI :xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    - Phone Code :00000000 (inactive)
    - Prod. Code :252677898
    - Board Type :m62+

    - NOR Flash ID :0001 227E 2221 2201
    - Chip [0] :AMD S29GL128NH/L 128Mbit


    Get Code from server ...Success!

    - Net Lo code :07736021-07
    - Net Hi code :18515382-99

    - Connect phone ...Ok!
    - Clear Net Code...Success!


    Niestety po złozeniu - SIM VERROU
    Co znaczy simlock nadal siedzi - wie ktos jak to złamac?

  • #438 09 Wrz 2009 13:55
    chemik007
    Poziom 18  

    aaajjjj sorki...
    Przegapiłem:
    myc5-2v
    (ustawia sie w programie automatycznie na myc5-3)
    Robie w tym simlocka - kilka kart próbowałem nawet testowa i ciagle to samo...

  • #439 09 Wrz 2009 13:56
    ele22
    Poziom 15  

    karta nie ma nic do rzeczy
    tak oznacza ze nadal masz zalozonego simlocka
    wpisz moze racznie te kody najpierw jeden a jak nie pomoze to ten drugi
    albo musisz zrobic w telefonie finalizacje
    pozdrawiam

  • #441 09 Wrz 2009 16:03
    chemik007
    Poziom 18  

    bez karty tez SIM VERROU...
    flasha z zaznaczoną opcją finalize oraz repair eeprom...
    o ile dobrze pamietam cała ta akcja bedzie kosztowała jakies 3 logi?

  • #443 09 Wrz 2009 16:39
    ele22
    Poziom 15  

    chemik007 napisał:
    bez karty tez SIM VERROU...
    flasha z zaznaczoną opcją finalize oraz repair eeprom...
    o ile dobrze pamietam cała ta akcja bedzie kosztowała jakies 3 logi?


    chyba tak zle nie bedzie ;)
    o ile dobrze pamietam to bedzie to 1 kredyt daj info on ci pokaze ile to bedzie kosztowac ;)
    pozdrawiam

  • #444 10 Wrz 2009 10:22
    gsm-sklep
    GSM Product Supporter

    chemik007 napisał:
    bez karty tez SIM VERROU...
    flasha z zaznaczoną opcją finalize oraz repair eeprom...
    o ile dobrze pamietam cała ta akcja bedzie kosztowała jakies 3 logi?


    W takim razie to nie jest simlock a uszkodzony eep .
    Wiec nie wiem dlaczego odblokowujesz uszkodzony telefon :D .
    Trzeba go naprawic ( manual jest do pobrania na dole exe , krok po kroku )
    Po przeprowadzeniu naprawy telefon jest bez locka i ma wyresetowane wszystkie liczniki . Oczywiscie mozesz tez dograc lang taki jaki klient chce aby byl w telefonie.

    Pzdr :D

  • #445 11 Wrz 2009 08:31
    gsm-sklep
    GSM Product Supporter

    SMTi - World First !!! Added LG KC910, LG KC910i 2009 with new protection

    --------------------------------------------------------------------------------

    SMTi Server Update Features :

    - World First !!! Added LG KC910, LG KC910i 2009 with new protection
    - Added Huawei UMG181, E1808, E1820 data card unlocking by code reading
    - SMTi Server update only
    - SMTi exe update no needed

    SMTi Full Setup :
    http://rapidshare.com/files/261005948/SMTi_Setup_17V68.exe

    Unlocking by LG Module = 1 SMTi Server Credit
    Unlocking by Huawei modems Module = 2 SMTi Server Credits

    All news for SMTi BOX - www.SMTi.pl or www.SAGMASTER.com

    Best Regards GSMinfo.pl

  • #446 22 Wrz 2009 10:28
    onrad18
    Poziom 22  

    trafiłmi sie sagem myx-1trio na simlocka i polski wiec wrzuciłem plik myX-1t_JA3,VG 120705 0950(03 58 01)_252208007 (Poli; Engl).ufl zaznaczylem celar net lock , write firmaware , finalise flach, relac eprom , wszystko poszlo ok wgrało sie ale nie ma tresci na wyswietlaczu czy ktoś może powiedziedzieć w czym problem ?? może którejs opcji nie zaznaczylem ??

  • #447 22 Wrz 2009 10:36
    tino2003
    Admin grupy GSM

    onrad18 napisał:
    trafiłmi sie sagem myx-1trio na simlocka i polski wiec wrzuciłem plik myX-1t_JA3,VG 120705 0950(03 58 01)_252208007 (Poli; Engl).ufl zaznaczylem celar net lock , write firmaware , finalise flach, relac eprom , wszystko poszlo ok wgrało sie ale nie ma tresci na wyswietlaczu czy ktoś może powiedziedzieć w czym problem ?? może którejs opcji nie zaznaczylem ??


    Jedynie co źle zanaczyłeś to recalc eeprom bo powinno być zaznaczone repair eeprom, ale treść na lcd powinna być.
    Sprawdź sam lcd czy się coś nie rozłączyło (nie pamiętam czy jest lutowany czy wpinany) jak przykładałeś TP.

  • #448 22 Wrz 2009 10:49
    onrad18
    Poziom 22  

    wyswietlacz jest na zatrzasku i troche malo mi wchodzi w ten zatrzask i teraz nie wiem czy tak powino byc czy zle ta tasiemke wpycham

  • #450 22 Wrz 2009 11:25
    onrad18
    Poziom 22  

    już wszystko ok tasa była zle włożona telefon chodzi :)
    dzieki za pomoc