Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

MP3 pod radio JVC. Jak to podłączyć?

tadeq 12 Jan 2007 18:00 2474 3
    tadeq
    Level 11  
    Witam
    Mam radio JVC KSFX-240 I chcialem podlaczyc do niego odtwarzacz mp3 Naczytalem sie wiele postow i nie wiem czy i jak to zrobic Jestem laikiem w tych sprawach i prosze jesli kto moze mi pomoc o proste (lopatologiczne)wskazowki Pozdrawiam
    crazy_88
    Level 42  
    jesli masz wyjscie aux w radiu to podlaczasz tylko kabelek pod mp3 do wyjscia sluchawkowego i masz muzyke:)
    mukade
    Level 31  
    Oj, koledze chyba nie o to chodziło? Z tego co zrozumiałem to chcesz podłączyć pod wzmacniacz wbudowany w radioodtwarzacz źródło dźwięku jakim będzie odtwarzacz mp3? Skoro tak to nie możesz podłączyć WYjścia pod WYjście. Musiał byś znaleźć WEjście aux w radyjku a takowe rzadko które radio posiada(ale darzają się). Twoje radio ma chyba możliwość współpracy ze zmieniarką więc ewentualnie tu można szukać szczęścia. Napisz co masz z tyłu radia albo najlepiej zrób fote. Ostatecznie można się też wpiąć w kość wzmaka ale to troche bardziej skomplikowane. Niektórzy na forum to robili więc w razie czego może Ci pomogą. Ja tego nie robiłem. Pozdrawiam.
    tadeq
    Level 11