Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co powiecie o tym - sub

05 Wrz 2003 15:42 1335 5
  • Poziom 15  
    witam prosze opisac i wypowiedziec sie na temat tego suba obecnie jest w trakcie budowy brak wzmacniacza i wytlumienia ale konstrukcja tak wyglada co muslisz napisz
  • Poziom 38  
    Co to są za głośniki ??.Wyglądają ma NO NAME albo ALPHARDA EW100.
  • Poziom 15  
    sa to skladaki cewka 200 rms a co do kosza to jest z vtronika a zawieszenie i resor to niemam pojecia ale wazne ze gra fajnie i jak na takie glosniki :-)
  • Poziom 21  
    Na tych zdjęciach nic nie widać !! To chyba z telefonu było robione.
    Bardzo wątpie w tego typu eksperymenty aby głośnik składany z kilku różnych części w przypadkowej obudowie mógł grać fajnie.

    Waldek : kup sobie nawet tani głośnik typu alphard czy stx ,nawet taki za 50 zł ,to nie majatek . Zrób obudowę z prawdziwego zdarzenia (czyli liczoną ,symulowaną) a zwątpisz w to co dotychczas zrobiłeś. Gwarantuje ci to !!
  • Poziom 38  
    Dokładnie powiem to co Yoshi!.Nie warto było składać głośników.Dziś dobre głośniki są dość tanie (tesla ok 40-60zł).
  • Poziom 15  
    witam rozumiew was lecz jak ja robie sprzet to mozecie niewiezyc ale gra wsam ras inni mowia mam glosnik za 1000 zl czy cos w tym stylu ok zgadzam sie gra pieknie ale co z tego ja mam znajomka ktory mi przywozi z niemiec rozne badziewne wynalazki ale niekiedy z tego sie robi cos co idzie do ludzi za duzo wiecej wiec mi sie to oplaca ja nigdy nie mowilem ze ja dla siebie robie owy sprzet .