Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

optoizolowane wyjścia na przekaźnikach dla AVR AtMEGA 256

14 Jan 2007 14:34 2280 11
  • Level 2  
    Witam jestem studentem. Dostaliśmy zadanie od prowadzącego zrobienie serwera www który będzie mierzył temperaturę a dostęp do wyników będzie przez www.

Schemat mamy już prawie ukończony, pozostało tylko dorobienie optoizolowanych wyjść na przekaźnikach. Projekt robimy na AVR AtMEGA256.

Jeśli któryś z Panów fachowców umiał by nam pomóc chociaż jakimis wskazówkami, albo może umiałby załączyć schemat takiego wyjścia to bylibyśmy bardzo wdzięczni.

Pozdrawiam "masaj"
  • Level 32  
    masaj wrote:
    będzie mierzył temperaturę a dostęp do wyników będzie przez www.

Schemat mamy już prawie ukończony, pozostało tylko dorobienie optoizolowanych wyjść na przekaźnikach.

Nie słyszałem jeszcze nigdy o implementacji protokołu http (www) na przekaźnikach :))
  • Level 2  
    hehe ja też nie :P Ale nie o to chodzi. Cały układzik ma mieć taką funkcjonalność natomiast mi chodzi o samo zagadnienie sprzętowe. Problemem jest jak zrobić tą optoizowalcję wyjść AtMegi 256 na przekaźnikach. :)
  • Level 42  
    kolega zajmuje się takim prockiem a nie słyszał o choćby CNY17 najprostszym optoizolatorze? .... sterujesz z wyjść ATmegi dodę w CNY17 przez jakiś rezystorek a na wyjściu podłączasz przez jeszcze jakiś dodatkowy tranzystor przekaźnik - ot i cała filozofia ;)
  • Level 42