Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Prosz, dodaj wyj徠ek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

Wymiana G這郾ika basowego ?? duzy problem

nivago 14 Sty 2007 19:35 822 3
  • #1 14 Sty 2007 19:35
    nivago
    Poziom 10  

    Witam. Jestem cz這wiekiem kt鏎y wiele na sprzecie muzycznym sie nie zna.
    Problem jest taki ze glosniki basowe kt鏎e sa w moich kolumnach zostaly zniszczone przez zwierzaka od przyjaciela.
    Podja貫m decyzje zeby zastapic uszkodzone nowymi i tu tkwi ca造 problem. Kolumny sa z kenwooda i mia造 bardzo pot瞛ny "bas"(100W) w pewnym serwisie juz probowali mnie wykiwac mydlac mi oczy jakimis wiekszymi magnezami... co sie okaza這 nieprawda.
    Jakie dobra g這sniki zeby by這 dobrze ? bo z tego co wiem g 100W r霩nie graja jedne lepiej drugie gorzej... czy samochodowe moga by :?: jezeli tak to na co zwr鏂i najwieksza uwage.. prosze o pomoc. pozdrawiam

    0 3
  • #2 14 Sty 2007 20:44
    Pawel S.
    Poziom 39  

    jak mozesz to daj fotke tych glosnikow
    napisz jaki maja rozmiar
    i ile mozesz na nowe wydac
    w jakiej obudowie graly??
    byc moze wystarczy w nich wymienic membrane??

    0
  • #3 14 Sty 2007 20:59
    nivago
    Poziom 10  

    g這sniki wysz造 kolo 16 cm by造 3 g這sniki wysoko srednio i nisko tonowe. Facet kt鏎y to ogladal powiedzial ze membrana nic nie da bo cos jest w srodku nie tak i tylko kwestia czasu i padnie to..
    wymiary to :
    -wysoko嗆 32 cm
    -szeroko嗆 i d - 20 cm

    jezeli o fundusze to kolo 150 z czy sie da cos zrobic :D jak nie to czy ma to sens w og鏊e

    0
  • #4 16 Sty 2007 17:57
    Pawel S.
    Poziom 39  

    nivago napisa:
    Facet kt鏎y to ogladal powiedzial ze membrana nic nie da bo cos jest w srodku nie tak i tylko kwestia czasu i padnie to..


    niewiem co to za gosciu ogladal bo nie rozumiem co tam moze pasc z czasem...

    postaraj sie dac fotki albo lepiej filmik

    bo jezeli dobrze mi sie wydaje to wystarczy tylko je zregenerowac(moge sie tego podjac :P) i malym kosztem masz kolumny...

    0