Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fabia 2005r sdi, gdzie zrobić skuteczne zabezpieczenie?

17 Sty 2007 13:43 2782 18
  • Poziom 14  
    witam
    moze ktoś sie orientuje na którym przewodzie w fabi SDI 2005r zrobic skutecznie zabezpieczenie .W dziale dowland zamieszczone schematy sa tylko do wersji w benzynie.
    będe wdzięczny za sugestie
  • Relpol przekaźniki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    to mam zgryz , klient nie chce odciecia rozrusznika bo mu juz raz odjechali to skodzino - dlatego też szukam innego rozsądnego punktu zaczepienia - a ew. jekies elektrozawory na paliwie , odciecie sterowania ? może ktoś juz z czym takim w skodzie główkował tylko tak aby nie narobić błędów w komputerze.
  • Poziom 33  
    A czarny plus po stacyjce ci nie odpowiada?Nie zapalisz samochodu.Ja zawsze go tnę by nie mieć problemów.Dobrze zrobiony plus po stacyjce jest dobrą odcinką.A zaworów na przewodach bym nie radził,oj nie radził.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 14  
    wszystko sie zgadza ale poprzednim razem mial odciecie na czarnym i po niecałych 60 s alarmu fabia odjechała , alarm był Silikon.Czujki do dzwi zadziałay , alarm pracował ,klient nie zdązył sie ubrac - słyszał jak go biorą, samochód sie znalazł nicałe 100 km od kradzieży nastepnego dnia.Stad szukam innego punktu?
  • Poziom 16  
    odcięcie plusa po zapłonie jest według mnie średnio skuteczne-powód czarna deska(mało ambitne odcięcie)każdy zorientowany będzie wiedział ,że to plus po stacyjce i na pewno da sobie rady,inny temat to sprawa jak nie ma czego odciąć-bo diesel bądź ryzyko błędów i check engine.

    No cóż to taki kompromis-jak masz Auto datę to sprawdź coś na bezpiecznikach,tam zawsze się coś znajdzie-zasilanie kompa itp.

    Zapytaj Zepola na PW on zawsze ma jakieś skuteczne antidotum (czyt.dobre odcięcie)no chyba ,że nic nie znajdziesz to trzepnij postacyjkowy.
  • Poziom 33  
    T źle był zamontowany.Z silicona wystarczy zdjąć zasilanie i po blokadzie.Zresztą teraz jest takie prawo unijne,że styki przekaźnika muszą być spoczynkowo zwarte więc jest tak samo.Jak to dobrze zrobisz to nie ma bata by zapalił tak szybko.
  • Poziom 16  
    Chyba ,że zastosuje Anakondę ona ma programowaną funkcję blokada aktywna/pasywna więc przy zmianie opcji wyciągnięcie wiązki,zerwanie zasilania plusa czy masy nie będzie miało wpływu na zastosowaną blokadę-warunek dobrze skrosowana i schowana w instalację.


    A swoją drogą prawo unijne w tej materii nie jest zbyt sprzyjające-no chyba ,że dla ...............wiadomo kogo.


    Jutro na warsztacie sprawdzę w AD który bezpiecznik może chlapnąć na zejściu ,a kóry powinien skutecznie unieruchomić samochód to ci wyślę na PW.
  • Poziom 21  
    bialo-zolty w skrzynce bezpiecznikow
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    dokl to sprawdze jutro ale napewno ma zwiazek ze sterownikiem silnika,nie zapala kontrolki check,w tdi ten sam przewod,sprawdzone (jutro podam nr bezp,nie pamietam teraz)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    mozna tez ciac na slawnym przekazniku 109,w nowszych ma inny nr. Dochodza do niego gruby czerwony i niebieski oraz cienki czarny- plus po zaplonie oraz cienki niebiesko-zolty ze sterownika silnika,oba mozna ciac bez obaw. Jedna uwaga ,jesli to alarm silikon z tymi diodami w podstawce przekaznika to gdy sie utnie nieb - zolty to moze wydoic akumulator(gdy wylaczony zaplon jest tam 12v)

    Dodano po 1 [minuty]:

    podejrzewam,ze w okularku i nowszych seatach jest identycznie,w nowym polo napewno bedzie inaczej
  • Poziom 14  
    a orientujecie sie jak jest czujnikiem położenia wału , czy w fabi wywala "check engine" po odłaczeniu - spotkałem sie z takim rozwiazaniem w nissaanie primerze P11 .prosty układ na przekazniku rozłaczał " + z czujnika i sygnałowy" i na wolnych stykach załaczał oporniki zgodne z opornoscio czujnika w stanie spoczynku.Kontrolka sie nie zapalała od awarii.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    z tym sygnalowym to trzeba uwazac,przewaznie to ekranowany przewod,moze lepiej plus po zaplonie lub mase na tym czujniku
  • Poziom 16  
    Raczej nie polecam tego odcięcia(czujnik położenia wału)raz ,że one faktycznie są ekranowane a dwa spaliłem się próbując robić ten numer w Golfie 4 2001 zupełnie niedawno i wywalił mi check engine(skończyło się na ingerencji z Vag'iem żeby skaskować ten błąd).

    Dodano po 1 [godziny] 42 [minuty]:

    Podaję ci bezp.na których(na zejściu)ze skrzynki powinieneś skutecznie i bezbłędów unieruchomić ten samochód:

    F14 10A,F48 30A
  • Poziom 14  
    wiecie co jest najciekawsze , dzisiaj klient odebrał tą Skode z parkingu policyjnego i po obejrzeniu instalacji - nie ma sladu po jakiej kolwiek ingierencji w instalacje ze strony "złodzieja" czy tez manualna prube zblokowania załoazonego zabezpieczenia jedynie jest zniszczona stacyjka z blokadą - i co panowie na to? Alarm Silikon , zmieny kod dynamiczny - niby nie do zeskanowania ? - zaczynam w to wątpić .
  • Poziom 10  
    najlepszym zabezpieczeniem dla skody jest odciece zestawu wskaznikow porzez przekaznik i ukryty mikro switch w zestawie znajduje sie immobilazer i nam samy przewodzie zalozy elektro magnes dziala jacy w taki sposob ze musi tylko wlasny kluczem przejechac obok np. konsoli i wtedy buzzer da ci znac ze odzytal i posyla dale sygnal i potem na ten mikro switch uruchamiasz zestaw sie zapala i po pierwsze nie robi bledów sprwdzane na [vag] zaden alarm nie jest dobry zeby nieuchronic samochodu odciece wlasne roboty jest najlepsze.