Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pompa paliwa w audi 100 problem!

lukaspl3 18 Sty 2007 14:43 3085 12
  • #1 18 Sty 2007 14:43
    lukaspl3
    Poziom 9  

    Witam
    jak w temacie audi 100 87' silnik 1.8 benzyna,wtrysk, po przejechaniu 3 kilometrow gaśnie pompka sie wylancza , po 10 minutach postoju zapala i znowu to samo tak w kolko, moze to wina przekażnika ale wkladalem inny i bylo to samo (wszustko sie kreci tylko nie pompa), odpiolem sterownik silnika i to samo , mam pytanie co steruje przekaznikiem od pompy , moze przekaznik sie przegrzewa a moze pompa tak nawala,POMOCY, z góry dziękuje za odpowiedzi i za jakies sugestie

    0 12
  • Relpol
  • #2 18 Sty 2007 14:47
    Ruffus-servis
    Poziom 17  

    wystarczy zwykly woltomierz lub zarowka na 12v i zbadaj czy do pompy dochodzi napiecie kiedy autko gasnie.jesli napiecie dochodzi wymien pompe jesli napiecie zanika szukaj dlaczego i gdzie zanika.

    1
  • #3 18 Sty 2007 14:56
    lukaspl3
    Poziom 9  

    no wiem musze tak zrobic tylko jak pompa tak sie zawiesza bede ja musial wymienic oby nie:( a jezeli niedochodzi mi napiecie do przekaznika to wlasnie niewiem za bardzo z jakiego powodu i gdzie go szukac i pytanie czu muglbym tam wrazie czego podac inne napiecie oczywiscie takie ktore pojawia sie i gasnie wraz z zaplonem

    0
  • Relpol
  • #4 18 Sty 2007 15:04
    Trawik
    Poziom 23  

    ale jezeli takie napięcie tam bedziesz miał a niebędzie ten przekażnik wysterowywany minusem to com wtedy:D
    ps. sprwawdz połączenie przewodów w komorze silnikowej

    0
  • #5 18 Sty 2007 15:05
    Ruffus-servis
    Poziom 17  

    moglys ale poco?co z cisnieniem paliwa pompa bedzie chodzic na okraglo po przekreceniu kluczyka??prosciej sprawdzic czy napiecie zanika czy nie ja stawiam na uszkodzenie pompy.

    0
  • #6 18 Sty 2007 15:11
    lukaspl3
    Poziom 9  

    kurde wlasnie ja tez stawiam na pompe a nowa kosztuje 210zl i oczywiscie zamiennik, jeszcze pytanko czy podejdzie mi pompa z audi avant 1983 rok
    2,2 silnik i czy moze jest jakis zaklad co regeneruje pompy albo samemu mozna to zrobic

    0
  • #7 18 Sty 2007 15:23
    Ruffus-servis
    Poziom 17  

    ja proponuje kupic nowa bedzie swiety spokoj.ale kolego sprawdz to dokladnie i dopiero mysl co dalej.

    0
  • #8 18 Sty 2007 15:30
    lukaspl3
    Poziom 9  

    nowlasnie nowa mi niepasuje bo ja sprzedaje ten samochod za psie pieniadze i musze tylko dobrowadzic go do stanu jezdnego, a czy moge wyjac pompke i w domu podlaczyc sobie pod 12 volt i sprawdzic czy rzeczywiscie ona sie wylancza tylko jakiej uzyc cieczy moze byc woda ?

    0
  • #9 18 Sty 2007 15:38
    Ruffus-servis
    Poziom 17  

    ale Ty sobie utrudniasz zycie chlopie sprawdz to bez wyciagania poco sie meczyc dolacz wreszcie ta zarowke i sprawdz.mozesz ta pompe podlaczyc w domu pod 12v jak juz tak bardzo chcesz.jesli niechcesz nowej kupowac jedz na auto zlom i kup stara ale jakt tez bedzie uszkodzona to co wtedy?

    0
  • #10 18 Sty 2007 15:48
    lukaspl3
    Poziom 9  

    dobra posprawdzam to ale dopiero jutro dzisaj za mocno pada, sprawdze miernikiem czy na pompce pojawia mi sie 12volt i jak bedzie to bede kombinowal z jakas pompka a jak nie bedzie to kombinuje z przekaznikiem. narazie dzieki :)

    0
  • #11 20 Sty 2007 01:29
    mhteg
    Poziom 15  

    Co do pompy od 2.2 do 1.8 to nie rob takich rzeczy 2.2 chodzi na k-jetronicu rozerwie ten twoj wtrysk.Ma za wysokie cisnienie.Kup na allegro pompe do poldka za 100zl i bedzie smigac.

    0
  • #12 21 Sty 2007 02:55
    datatomek
    Poziom 26  

    Pompa na 100% do wymiany.Po prostu się zaciera.Co zresztą nie jest wcale dziwne jak się jeździ wyłącznie na gazie z niskim stanem paliwa w zbiorniku.(choć w przypadku gazu w tym aucie pompa jest wyłączana), a chodzi o wodę w zbiorniku.A co do sterowania to w samym przekaźniku jest układ elektroniczny który otrzymuje impulsy zapłonu z zewnątrz, i jeśli one zanikną, to po 3 sekundach przekaźnik się rozłącza.Ponad to jest tam obok bezpiecznik pompy, ponad to od dołu całej tej skrzynki bezpieczników są gniazda-dostęp od kabiny- które czasem mogą zaśniedzieć.Ale to tak tylko ku wiadomości.Choć to i tak nic nie polepszy stanu tej pompy.
    Co do samej pompy, to nie słuchaj bzdurnych wypowiedzi, tylko zadzwoń do porządnego sklepu i się dowiedz od jakiego modelu pasuje.

    0
  • #13 10 Lut 2007 22:50
    lukaspl3
    Poziom 9  

    Troche pózno daje odpowiedz ale lepiej póżno niz wcale to była wina lużnego styku na pompce od paliwa, ta kostka była lóżno ,dobrze ze to niebyla pompka:)

    0