Witam,
W mieszkaniu ktore wynajmuję jest zainstalowany tunera satelitarnego Amstrad SRX350 z podlaczoną anteną sat.
Jestem totalnie zielony w temacie anten satelitarnych, ten tuner wg wlasciciela jest teraz ustawiony na Eutelsat.
Chcialem wiec poogladac sobie TVP Kultura, ktora wg. informacji na stronie nadaje o takich parametrach:
> Eutelsat
>
> • Satelita: Eutelsat W3A
> • Położenie: 7º E,
> • Numer transpondera: B6
> • Częstotliwość nośna: 11,175 GHz,
> • Polaryzacja: V, • System nadawania: MPEG2,
> • S/R: 27500 Mb/s,
> • Fec: 3/4
>
> SID: 105
> Video PID: 516
> Audio PID: 690
> NIT: 126
> TID: 30600
..niestety na 11,175 GHz zlapalem jakis "dziwny" niemiecki program
Czy ktos zyczliwy moglby mnie naprowadzić na to jak ustawic ten program, ew. co musialbym kupic zeby odbierac programy rowniez z HotBirda?
Dowiedzialem się ze zainstalowany konwerter ma zbyt maly zakres zeby "zlapac" wymagane programy z HotBirda..
Obecnie mam same kanaly niemieckie- mtv, pro7, rtl, cnn i takie tam.. a chcialbym ogladac TV4, TVN7 i wspomnianą TVP Kulturę ktore są na HotBirdzie.
W mieszkaniu ktore wynajmuję jest zainstalowany tunera satelitarnego Amstrad SRX350 z podlaczoną anteną sat.
Jestem totalnie zielony w temacie anten satelitarnych, ten tuner wg wlasciciela jest teraz ustawiony na Eutelsat.
Chcialem wiec poogladac sobie TVP Kultura, ktora wg. informacji na stronie nadaje o takich parametrach:
> Eutelsat
>
> • Satelita: Eutelsat W3A
> • Położenie: 7º E,
> • Numer transpondera: B6
> • Częstotliwość nośna: 11,175 GHz,
> • Polaryzacja: V, • System nadawania: MPEG2,
> • S/R: 27500 Mb/s,
> • Fec: 3/4
>
> SID: 105
> Video PID: 516
> Audio PID: 690
> NIT: 126
> TID: 30600
..niestety na 11,175 GHz zlapalem jakis "dziwny" niemiecki program
Dowiedzialem się ze zainstalowany konwerter ma zbyt maly zakres zeby "zlapac" wymagane programy z HotBirda..