logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Tuner analogowy Amstrad-co zrobic zeby poogladac PL programy

muzzle27 24 Sty 2007 12:55 2396 2
REKLAMA
  • #1 3481495
    muzzle27
    Poziom 10  
    Witam,

W mieszkaniu ktore wynajmuję jest zainstalowany tunera satelitarnego Amstrad SRX350 z podlaczoną anteną sat.
    Jestem totalnie zielony w temacie anten satelitarnych, ten tuner wg wlasciciela jest teraz ustawiony na Eutelsat.

Chcialem wiec poogladac sobie TVP Kultura, ktora wg. informacji na stronie nadaje o takich parametrach:

> Eutelsat
    >
    > • Satelita: Eutelsat W3A
    > • Położenie: 7º E,
    > • Numer transpondera: B6
    > • Częstotliwość nośna: 11,175 GHz,
    > • Polaryzacja: V, • System nadawania: MPEG2,
    > • S/R: 27500 Mb/s,
    > • Fec: 3/4
    >
    > SID: 105
    > Video PID: 516
    > Audio PID: 690
    > NIT: 126
    > TID: 30600

..niestety na 11,175 GHz zlapalem jakis "dziwny" niemiecki program ;) Czy ktos zyczliwy moglby mnie naprowadzić na to jak ustawic ten program, ew. co musialbym kupic zeby odbierac programy rowniez z HotBirda?
    Dowiedzialem się ze zainstalowany konwerter ma zbyt maly zakres zeby "zlapac" wymagane programy z HotBirda..

Obecnie mam same kanaly niemieckie- mtv, pro7, rtl, cnn i takie tam.. a chcialbym ogladac TV4, TVN7 i wspomnianą TVP Kulturę ktore są na HotBirdzie.
  • REKLAMA
  • #2 3481551
    msgow
    Poziom 27  
    Ocena: 87
    Witam
    Na hotbirdzie 13st E w analogu są nadawane 4 rogramy
    10815H - Duna tv
    11319.50V- tv5
    11504 - TVN
    12128.26h Magyar
    i to wszystko
    Moja rada kupno nowego konwertera i tunera cyfrowego.
    TVP Kultura jest nadawany cyfrowo jako program wolny tzn da się odebrać darmowo.
    Na Eutelsacie jest na tej częstotliwości ale nadawany jest cyfrowo
    Pozdrawiam.
  • #3 3481591
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  
    Ocena: 675
    Witam