Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW Tds E36 - Nie sciaga paliwa z baku ponizej 15 litrow

24 Sty 2007 20:21 26708 24
  • Poziom 20  
    BMW Tds E36 - Nie sciaga paliwa z baku ponizej 15 litrow. Tzn. tyle pokazuje wskaznik paliwa, nie schodzi nawet na rezerwe. Czy ktos sie z tym spotkal? Moze ktos mi poradzic co z tym fantem zrobic?:?:.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 23  
    elektryczna pompa paliwa do sprawdzenia ta w zbiorniku
  • Poziom 25  
    Witam przyłącze się do tematu tylko motor mam 2,5 TD dokładnie ta sama ilość paliwa i nie odpali muszę zaparkować tylnimi kołami na krawężniku inaczej mogę kręcić aż rozp... aku , pompa jest nowa podejrzewam że fachowiec coś spiep.... co radzicie
  • Poziom 27  
    nie to typowy problem w tych brykach to samo jest w omega 2.5 td
  • Poziom 25  
    czy może być tak że jakiś przewód paliwowy jest nieszczelny tzn ma mała dziurkę i nie wiem może zapowietrza się czy coś takiego , po prostu tracę już cierpliwość wcześniej tak nie miałem kłopoty zaczęły się mniej więcej w pażdzierniku po wymianie pompy wcześniej na starej wszystko było ok , pompa jest nowa na gwarancji i była wymieniana na druga niestety usterka nadal jest wrrrrrrr już z tym samochodem ...
  • Poziom 23  
    czy mowa tutaj o pompie wtryskowej czy elektrycznej?
  • Poziom 25  
    jeśli chodzi o moje auto to pompa elektryczna
  • Poziom 15  
    Jest to dość często spotykany problem w TDS-ach. Mam teraz na warsztacie E39 z taką usterką, okazało się że padnięta jest pompa paliwa w zbiorniku. nowa w serwisie kosztuje 535 zł ale na allegro można kupić jakąś podróbę za 175 zł. Więc narzędzia w dłoń i do dzieła :-) Pompa jest w zbiorniku w jego prawej części wraz z czujnikiem, w lewej jest sam czujnik.
  • Poziom 20  
    Witam. Niestety, wymienilem juz dwukrotnie pompe, ale bez rezultatu, po tygodniu jazdy te same objawy. Mam wrazenie ze polaczenie wyrownujace poziom paliwa miedzy obiema polowkami zbiornika jakby sie zapowietrzalo. czy ma ktos jeszcze inna idee?
  • Poziom 25  
    ja już powoli wysiadam chyba na wiosnę auto zostanie sprzedane
  • Poziom 23  
    sprubuj pojezdzic bez korka paliwa ,moze kłopot jest w odpowietrzeniu zbiornika
  • Poziom 10  
    fakt, mozliwe że w zbiorniku robi sie podciśnienie i pompa nie daje rady. Nie wydaje mi sie aby wszystkie nowe pompy były do niczego.
  • Poziom 20  
    Podcisnienie... Nie, raczej nie, bo w prawej czesci zbiornika prawie nic nie zostaje a lewa czesc niemal do polowy jest wypelniona. To tak jakby sciagalo wszystko co sie tylko przeleje gora do prawej czesci zbiornika. Niby to nie jest az tak powazne ale musze zawsze pamietac aby zatankowac zanim wskaznik zblizy sie do 15 L. Hmm.. niema na to lekarstwa?
  • Poziom 25  
    kurde ja natomiast muszę parkować z tyłem auta wyżej a najlepiej kołami tylnymi na krawężniku , jak postawie normalnie na płaszczyżnie nie zapali wcale ,
  • Poziom 23  
    co do usterki kolego marinu to prawdopodobnie masz nieszczelny uklad paliwowy i paliwo wraca ci się do zbiornika i auto sie zapowietrza często odpowiedzialny jest za to regolator ciśnienia paliwa na listwie a co do reszty to może pompki chodzą odwrotnie i ssie przez przelew:D.trudno tak na odległość powiedzieć
  • Poziom 1  
    Mam to samo z e39 525 td tez tak samo sie zapowietrza najczeciej gdy jade pod gorke... Zalozylem zaworek zwrotny i nic niepomoglo. Wymienie pompke w baku i zobacze co bedzie sie działo
  • Poziom 25  
    odgrzany temat ,
    co prawda e36 już nie mam ale wtedy założył jakiś mechanik elektrozawór na przewodzie paliwowym i przez 8 miesięcy paliła ok nic się nie działa , teraz jeżdzi kolega mój i też nie narzeka
  • Poziom 11  
    Mam ten sam problem. Elektrozawor raczej w moim przypadku nie pomoze.

    Podczas spokojnej to nawet moge dojsc do 10l w baku. Jesli troszke przygazuje to powyzej 15l juz gasnie. Kolejnym objawem sa babelki powietrza w przewodzie paliwowym blisko filtra. Im mniej paliwka tym wiecej babelkow.

    Wydaje mi sie ze to przewod wyrownujacy, odpowietrzenie, a moze przewod paliwowy.

    Jak bede mial troche czasu to sprawdze przekaznik, test przelewowy pompki, moze jakos uszczelnie przewod paliwowy. Sprawdze takze poziom w obydwu komorach przy niskim stanie paliwa. Nastepnie do wymiany filtr, pompa.

    Jak sie uporam to zdam relacje.
  • Poziom 2  
    Witam

    Kupiłem pól roku temu e39 525 tds touring z tym samym problemem co przedmówcy.
    Zastanawiające bąbelki w przewodzie paliwowym przy pompie za filtrem i poniżej 15 litrów nie dało się zejść bo gasła i nie chciała odpalić. Wymieniłem filtr paliwa i trochę się odmuliła ale nadal poniżej 15 litrów lipa. Wyczyściłem sitko na pompie w zbiorniku bo było zapchane i to sitko po lewej stronie zbiornika na przewodzie i znów zaczął lepiej chodzić znikły bąbelki z przewodu ale nadal poniżej 10-15 litrów gasła. Po obu stronach było tyle samo paliwa i dość mało wiec myślałem ze to czujniki przekłamują lub to coś ze wskaźnikiem, niestety uszkodziłem jeden czujnik (pękła płytka ceramiczna potencjometru) wiec nie mam jak sprawdzić odczytów i wskaźnik jak wtedy był na 30 litrach to systematycznie schodził w dol tak jak by był sprawny z tym ze po dolaniu paliwa nic się nie działo aż zeszło do 0, zajrzałem do zbiornika a tam po obu stronach paliwo, ok 50 litrów, tak jak by wskaźnik był tez uzależniony od przebytej drogi. Pompa wtryskowa jest wilgotna wiec może faktycznie tam się zapowietrza ale nie wiem jak to sprawdzić. Aha miała jeszcze jedną bolączkę, przy malej ilości paliwa mrugała albo świeciła kontrolka od sterowania pompy (ta co się świeci jak grzeją świece) i gasła jak silnik wchodził na wyższe obroty. Proszę o jakieś wskazówki co jeszcze mógłbym zrobić, teraz szukam wskaźnika po stronie bez pompy.
  • Poziom 1  
    Miałem ten sam problem, ale sobie z nim poradziłem. Przy ilości paliwa mniejszej niż 20l autko ciężko odpalało - musiało pokręcić, żeby załapać. Poniżej 10-15 nie było już mowy o odpaleniu. Przyczyny mogą być co najmniej dwie - zatkany smok, albo problem z pompą w zbiorniku. U mnie buło to drugie. Ominąłem pompę gumowym wężem, a na jego końcu umieściłem filtr paliwa od Fiata 126p, tak, żeby wlot paliwa do filtra był na wysokości dna zbiornika. Koszt naprawy wyniósł mnie raptem 7zł, a pompa wtryskowa daje radę bez pomocy pompki ze zbiornika
  • Poziom 11  
    Czyli działa wszystko narmalnie. Nie ma problemów z poziomem paliwa w obydwu komorach. Sciaga do zera.

    Myśli Pan że to wina wydajności pompki, moze jej wewnetrznych uszkodzen czy może smok jest za wysoko.

    Pompka rzeczywiście raczej jest tylko do pomocy. Ciśnienie jakie generuje to 0.5 bara.

    Wazne tez czy Pan umiescil wezyk w bialym koszu na pompke czy calkiem na dnie.

    Moze tak by zrobic nie omijajac pompki tylko dopasowac wezyk z filterkiem i zalozyc go w miejsce smoka tak by wezyk dotykal dna. Przy okazji pewnie trzeba by wymienic wezyk poliuretanowy pomiedzy pokrywka i pompka.
  • Poziom 11  
    Witam
    Na 100% jest to pompka elektryczna paliwa w baku, wiem bo to samo mi się działo w Bmw 325td. Gdy zgaśnie wystarczy dolać paliwa i można jechać dalej, w moim przypadku przyczyną uszkodzenia pompki była jazda cały czas na pełnym baku, a gdy zapytałem się mechanika to powiedział że wskazane jest od czasu do czasu zalać do pełna i wyjeździć do rezerwy. Najlepiej wymienić pompkę i problem z głowy.:D
  • Poziom 1  
    Wiem że temat jest stary ale może jeszcze ktoś tu zajrzy. Miałem identyczny problem jak poprzednicy, usiłowałem przez około pół roku naprawić tą usterkę. Wymiana pomp, przewodów, filtrów nic nie pomagała. Ale zorientowałem się że pompa paliwowa znajdująca się w prawej komorze zbiornika raz działa a raz nie, chociaż że była nowa. Wystarczyło wymienić sterownik od pompy paliwowy, znajduje się w moim przypadku w bagażniku nad akumulatorem (szarawa kostka wielkości pudełka zapałek z oznaczeniem ,,47" ) mój model to : 525 TDS 97'
  • Poziom 1  
    Problem polega na rozszczelnieniu połączenia obudowy pompy z gniazdem w zbiorniku .Znajdują się tam gumowe oringi które należy wymienić.Czasami przy wymianie pompy gniazdo ulega pęknięciu .
  • Poziom 1  
    Witam!
    Miałem podobny problem tylko ze w BMW E39 525tds,bo u mnie nie sciagało poniezej 30L!!!
    Wkoncu do dzis.. Niedziela jeden dzien wolny to miałem czas zeby przy tym posiedziec.Wiec niewiem dokładnie jak to jest w e36 ale moze to sie przyda co powiem.Wiec Pod tylnymi siedzeniami jest zbiornik u mnie były np 1 pompka po lewej i po prawej (Przekaznik)od pompy wiec było to połonczone 2 rurkami wszystko wyciagnełem i przedmuchałem sprezonym powietrzem,sprawdziłem na sucho czy pompka działa na 100% nie działała zdjełem Przewody z niej wyczysciłem wsadziłem i działało ;] wiec odrazu złozyłem i na autostrade przejechałem 150km (miałem)32 litry jak skonczyłem jazde normalnie nie mogłem uwierzyc w swoje umiejetnosci :D bo 1 raz mi wskazówka zeszła ponizej 24 litrów !!i nie dławi sie jak wczesniej ;] pozdrawiam,