Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

master 2,2 DCI

24 Jan 2007 23:37 3231 11
  • Level 14  
    Witam. master 2003 r. Zgasł na drodze i kaplica. Zostały wymienione końcówki wtryskiwaczy, sprawdzony rozrząd i dalej nic. Regulator na pompie ma rezystancje 3,3Ω i słychać że chodzi. Ciśnienie za filtrem paliwa mniej niż 1 Bar :idea: Filtry wymienione. Czy pompa wysokiego ciśnienia nie poda ciśnienia na listwe przez za małą wartość ciśnienia pompy niskociśnieniowej? Na Plak zapala po małym trudzie. Jak zapali to widać na obr. lekkie wahania obrotów pozdrawiam i czekam na wypowiedzi fachowców. Co sugerujecie? :)
  • Level 14  
    ?? pomorze ktoś?? :( :cry:
  • Level 14  
    wymieniłem pompe z regulatorem udało mi się dobrze kupić. I jest po problemie :)
  • Level 14  
    problem wrócił jak bumerang, autko jechało na autostradzie i zaczęło się mulić po czym zgasło, zapaliło jeszcze raz i zgasło na amen. Było na kilku warsztatach i w serwisie w poznaniu, wszyscy rozłożyli ręce, na zaciąg zapaliło i w serwisie nie było żadnego błędu ciśnienie na pompie w normie. Na magneti marelli pokazuje nieznany błąd, nie wiem co to może być, ręce już opadają całkowicie co o tym sądzicie skoro sobie nawet serwis nie radzi, proszę o porady fachowców wiem że na tym forum jest ich wielu i proszę o pomoc w temacie będę wdzięczny.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź Sławek
    :)

    Dodano po 1 [godziny] 28 [minuty]:

    czy znajdzie się pomocny kolega? :( prosze...
  • Level 37  
    zacznij jeszcze raz diagnostyke od poczatku
    jak wyglada ciśnienie w listwie w trkcie krecenia rozrusznikiem?
    czy wtryski nie przelewają?
    czy nie jest gdzies zapchany przewod palowowy (smok i dalej wstrone filtra, pompy)
    czy układ został oczyszczony po wymianie pompy ( pewnie zostało pełno opiłków metalowych jak poprzednia sie uszkodziła)
  • Level 14  
    ciśnienie podczas kręcenia jest zbyt małe, błąd jest nieznany, (robione na Clipie). Pompe zawiozłem do Boscha na sprawdzenie i według ich oceny na tej pompie auto powinno bezproblemowo działać. regulator sprawdzony, układ był wyczyszczony od zbiornika po pompę nowy filtr paliwa. Wtryski troszke przelewaja ale według mnie to nie dużo. Tylko w jakiej ilości one mogą przelewać??
    Dziękuję za zainteresowanie kolegi :)
  • Level 37  
    dla boscha jest to 10ml na 2 min.
  • Level 14  
    rozumiem że to jeden wtrysk może dawać 10 ml na 2 minuty? Jeśli tak to już moge powiedzieć że dają one więcej, więc pozostają nowe wtryski? I czy masz może takie wtryski??

    Dodano po 11 [minuty]:

    aha... i czy to jest wartość maksymalna? Przy tej wartośći samochód według Ciebie zapali?? Czy nie? Bardzo dziękuję za pomoc :)
  • Level 26  
    Wystarczy że jeden wtrysk będzie puszczał i już mogą być problemy z zapalaniem.
  • Level 37  
    10 ml jest to wartość fabrtczna i jezeli dobrze pamietam odchyłka dopuszczalna jest 15%,
    jeśli leja po 20-30ml może juz nie zapalić
  • Level 12  
    Na bank wtryski miałem taki przypadek w movano dci Pierwszy wtrysk lał nadmiernie, można to sprawdzić łopatogonicznie zdjąć nadniary (zaślepić przewód głowny) jedna osoba kręci a druga patrzy który leje oczywiście to tak na piechote, Aby sprawdzić dokładnie należy podłączyć przewodiki włożyć do manzurki i uruchomić silnik dalej tak jak kolega Jacek mówił
  • Level 14  
    auto naprawione temat uwazam za zamkniety. Jak ktos chce znac przyczyne to na PW;] Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi. Chociarz zadna nie była trafna. :)