Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

astra 1,7TD isuzu podłączenie pompy wtryskowej

poeta5 04 Lut 2007 15:21 10999 40
  • #31
    kmitki
    Poziom 22  
    Takim cudem że są 2 przekaźniki jeden od grzania zimnego silnika (Trwa ok 15 sek.)a drugi włącza się zaraz potem .Napięcie 6V bierze się ztego że przy dogrzewaniu bierze udział grzałka kóra znajduje się w kolektorze ssącym i jest ona włączona w szereg ze świecami żarowymi stąd ten spadek napięcia .A to dogrzewanie trwa czasem nawet 10 minut.steruje tym taki sterownik astra 1,7TD isuzu podłączenie pompy wtryskowej
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • #32
    poeta5
    Poziom 23  
    czy problemy z kontrolką to tez wina sterownika
  • #33
    kmitki
    Poziom 22  
    Trudno powiedzieć trzeba go wyjąć i sprawdzić.:)
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • #34
    poeta5
    Poziom 23  
    no to z mechanikiem bardzo sprytnym doszliśmy, do tego, że nie działa przekaźnik K79(już wymieniony) i nie działają oba czujniki temperatury cieczy chłodzącej, czyli ten do wskaźników i ten właśnie do sterownika świec żarowych, ten do pomiaru kupiłem, ale teraz problem z tym do świec żarowych w sklepie goście nigdy takiego nie widzieli ale znaleźli coś w katalogu i na jutro ma być ale nie są pewni czy to ten, czy wie ktoś może gdzie w internecie znajdę takie coś i jak to wygląda jakaś fotka mile widziana
  • #35
    burza1979
    Poziom 13  
    Sprawdz przewód masowy od alternatora miałem z nim problem. A z paleniem to lepiej jedz do warsztatu kumającego troche diesle bo mrozy dopiero nadejdą a ty będziesz palił gore pod silnikiem żeby zaskoczył..:D
  • #36
    poeta5
    Poziom 23  
    AnndY napisał:
    hehe jak tak to czytam to chyba to auto przeklnęła kostucha!!

    przekazniki i czujniki pewnie wywalone, nikt nic nie wie co w silniku sie naprawdę dzieje....
    a sprzedaj to lepiej :DD

    ps. a to pewnie bedzie jakiś kabelek..


    Moim zdaniem ten silnik ISUZU 1,7 TDintercooler(TC4EE1)to wielka porządna konstrukcja o dobrych parametrach i o dużej kulturze pracy(podoba mi sie bardziej niż diesle VW z tego okresu) jednak diabełki siedzą w elektryce tego auta bo dużo rzeczy tam jest do poprawienia i to nie tylko elektryka silnika ale i cala reszta i przede wszystkim to właśnie takie głupie kabelki
  • #37
    AnndY
    Poziom 11  
    Swego czasu dostałem takiego combo służbowo z tym silnikiem. i jak pojechałem do znajomego mechanika w kraku na przegląd to aż się uśmialiśmy - silnik jak i auto było dokładnie z 4 innych poskałdane a elektryka tak zapie*** i zagnojona że cudem wprost były chodzace wycieraczki. ale wszystko działało!!

    ja stawiam na przewod, naderwany urwany przetarty gdzieś bedzie, nawet tam gdzie nie widać.
    nie ma hu*a żeby 2 czujniki na raz nie działały i przekaznik..
  • #38
    poeta5
    Poziom 23  
    no przekaźnik rozebrałem i ta miedziana linka w środku zerwana była, a co do czujników to zwykle rezystancyjne są no i też oznak życia nie dają

    a i ciekawe miałeś to combo bo tych silników nie montowali do tego auta!!! jakiś składak, był tak silnik ISUZU ale bez intercoolera, a i nawet ni było modeli z turbiną dopiero jak druga wersja weszła ale to już inne motory.....
  • #39
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #40
    poeta5
    Poziom 23  
    błachego problemu ???!!!!????? ja uważam że to częste usterki w tych autach patrząc na forum chciałbym do końca opisać naprawę mojego samochodu to się może przydać innym
  • #41
    poeta5
    Poziom 23  
    Samochód działa!!!!!!!!! przyczyną był czujnik temperatury do sterownika świec. Co ciekawe w salonie Opla powiedzieli mi za niego 650zl!!!!!!!!!!!!!!, ale na szczęście istnieją jeszcze auto złomy gdzie kupiłem taki za 50zl heh. Autko miało jeszcze kilka kabelków do wymiany, bo trochę przypalone były teraz wszystko działa elegancko i świece grzeją odpowiedni czas i kontrolka również działa. Dziękuje wszystkim którzy pomogli