Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sonda Lambda z innego modelu TOYOTY

pawelwarsze 27 Jan 2007 17:37 1980 13
  • #1
    pawelwarsze
    Level 10  
    witam. mam pytanie.
    chodzi mi o to czy można zamontować sonde lambda od innego modelu toyoty do toyoty picnic 2.0i 16v. :?: i co to moze być jesli silnlik przechodzi z obrotów 1000 obr/min na 2200 obr/min samoczynnie. i po dziesiecu sek spadają obroty spowrotem do 1000 dodam ze silnik jest rozgrzany kiedy to sie dzieje.
  • #2
    beetroot
    Level 17  
    Witam.Jesli chodza na tych samych napieciach i ma te sama ilosc przewodów to czemu nie .
  • #3
    zbyniuś
    Level 26  
    Ja bym stawiał na potencjometr przepustnicy
  • #4
    beetroot
    Level 17  
    Witam . Dokladnie czujnik polozenia przepustnicy (TPS).( Z angielskiego Throttle Position Sensor). Tez borykam sie z tym problemem w P406 niemoge tego nigdzie kupic .
  • #5
    pawelwarsze
    Level 10  
    dodam jeszcze ze to sie dzieje jak silnik sie bardziej rozgrzeje i temperatura silnika moim zdanien jest zaniska bo po przejechaniu OK 30 km i nawt do 90 stopni nie chciała dojsc niewiem czym to moze byc spowodowne :cry:
  • Helpful post
    #6
    beetroot
    Level 17  
    witam.A wczesniej dochodzila do 90 stopni .Jak tak to sprawdz czujnik temperatury, i jeszcze silniczek krokowy .Chcesz sie dowiedziec wiecej ,wpisz w wyszukiwarke elektrody czujnik który ci podalem, a potem w gogle.Twóje auto ma objawy uszkodzonych wlasnie tych elementów .
  • #7
    pawelwarsze
    Level 10  
    a mógł by mi ktos powiedziec jak sie wymienia Sonde lambda czy cos trzeba odłączac ?? i zeby wszystko zadzialo po odpaleniu sinlika.
  • #8
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    odłączyć wtyczkę od sondy
    wykręcić starą
    wkręcić nową
    i to wszystko co trzeba zrobić
    Pozdrawiam
  • #9
    pawelwarsze
    Level 10  
    a moze ktos wie jak sie wymiena silniczek krokowy i czy mozna go samemu wymienic czy trzeba jechac do mechanika specjalisty.
    z góry dziekuje za odpowiedz :)
  • #10
    pawelwarsze
    Level 10  
    zamykam temat problem juz dawno rozwiazany :D
  • #11
    darry dooman
    Level 14  
    to napisz co zostalo zrobione...
  • #12
    pawelwarsze
    Level 10  
    no na poczatku myslalem ze to sonda lambda i ja wymienilem ale to nic nie dalo. A w koncu sie okazalo ze to czujnik EFI wariowal wymienilem go i jest juz wszystko OK:D
  • #13
    pawelwarsze
    Level 10  
    a na dodatek ta usterke znalazl moj 16 letni syn :D
  • #14
    darry dooman
    Level 14  
    no gratuluje zdolnego i bystrego syna :)