Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VCR brak obrazu... SEG VCR7500

11 Wrz 2003 20:14 1833 13
  • Poziom 16  
    Witam
    Czy uszkodzenie głowic(y) video może być przyczyną całkowitego braku obrazu? Wzmacniacz wizyjny jest na LA7320. Obejrzałem przebiegi na wszystkich wyjściach z modułu wzmacniacza video przy głowicy i brak jest zupełnie przebiegów zmiennych poza jednym - prostokąt kilkadziesiąt Hz. Napięcie 5V jest. I nie wiem (bo nie mam doświadczenia) czy przyczyną są głowice wizyjne, czy LA7320 lub otoczenie.
    Kto pomoże?
    Pozdrowienia
  • Poziom 14  
    Napisałeś że nie ma obrazu. Jak możesz jaśniej napisać to się nie pogniewam i może coś doradzę. Napisz co jest na ekranie "śnieg" czy wogule jest ciemny obraz.Nara.Powodzenia.
  • Poziom 16  
    No dobra napiszę, choć pytałem tylko o uszkodzenie głowic...
    Obraz jest ciemny ze śniegiem (szumem jak w TV bez odbioru). Na pauzie obraz się rozjaśnia (śnieg pozostaje nadal). Po odłączeniu kabelka od wzmacniacza wizyjnego przy bębnie praktycznie nie zmienia się zawartość obrazu. Jak już napisałem brak jest przebiegów zmiennych na wyjściu wzmacniacza (jedynie prostokąt wybierający jedną z dwóch głowic). Synchro działa. Dźwięk jest.
    Dlatego obstawiam głowice lub wzmacniacz.
    Aha - obejrzałem przebiegi z głowic (po wzmocnieniu) na swoim vcr i mniej więcej wiem czego się spodziewać. Ale tego właśnie nie ma. KaPeWu? :)
    Grzesiek
  • Poziom 15  
    mam pytanko a moze by tak podmienic glowice lub ten uklad LA7320
  • Poziom 16  
    Hehe :D
    1) Nie mam zastępczej (właściwie żadnej!) głowicy (bębna)
    2) nie mam LA7320 (mieszkam w małym miasteczku i nie kupię "w sklepie za rogiem")
    8)
    No i dlatego pytam o jakiś trop. Jutro pomierzę scalaka (zdarłem datasheet).
  • Spec od TV
    Prosty sprawdzian: głowice wiz. czy reszta: