Witam wszystkich.
Jestem na etapie przygotowań samochodu do sezonu wyścigów górskich i mam następujący problem.
Zainstalowałem do silnika 1.3 16V cztery gaźniki pochodzące z motocykla Yamaha R1. Usunąłem większość czujników współpracujących z ECU (MAF, TPS, bay pass od wolnych obrotów ...) ECU w tym momencie steruje mi tylko zapłonem. Silnik jest juz uruchominy pracuje równo i dobrze reaguje na gaz.
Jakie mogą być konsekwencje pracy sterownika ECU w trybie awaryjnym?
Zaopatrzyłem się również w aparat zapłonowy z podciśnieniowym regulatorem kąta wyprzedzenia zapłonu jednak nie mogę znaleźć dokumetacji podłączenia tego aparatu do cewki zapłonowej.
Czy ktoś ma doświadczenie z takim samochodem bądź zna układ zapłonowy z wyprzedzeniem który można zaadaptować do tego silnika ?
Dziękuję
Jestem na etapie przygotowań samochodu do sezonu wyścigów górskich i mam następujący problem.
Zainstalowałem do silnika 1.3 16V cztery gaźniki pochodzące z motocykla Yamaha R1. Usunąłem większość czujników współpracujących z ECU (MAF, TPS, bay pass od wolnych obrotów ...) ECU w tym momencie steruje mi tylko zapłonem. Silnik jest juz uruchominy pracuje równo i dobrze reaguje na gaz.
Jakie mogą być konsekwencje pracy sterownika ECU w trybie awaryjnym?
Zaopatrzyłem się również w aparat zapłonowy z podciśnieniowym regulatorem kąta wyprzedzenia zapłonu jednak nie mogę znaleźć dokumetacji podłączenia tego aparatu do cewki zapłonowej.
Czy ktoś ma doświadczenie z takim samochodem bądź zna układ zapłonowy z wyprzedzeniem który można zaadaptować do tego silnika ?
Dziękuję