Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jak odlaczyc immobilizer w volvo 440

28 Sty 2007 17:03 10849 5
  • Poziom 1  
    Witam.
    Mam następujący problem: w moim volvo 440/95 rp.,2.0 benzyna/ wysiadł immobilizer, tzn: zamknąłem auto z pilota,a po pracy nie mogłem dostać sie do środka. Na pilota auto nie reaguje, zamek centralny zablokowany. Na szczęście w tym nieszczęściu tydzień wcześniej padł siłownik w jednej furtce, więc tę udało się otworzyć z kluczyka. Ale po włączeniu stacyjki, na desce kontrolnej zapalają sie kontrolki, ale auto nie kręci. Po usunięciu bezpiecznika odpowiedzialnego niby za "alarm" auto kręci, ale nie odpala - brak iskry. Immobilaizer jest fabryczny volvo, ale nie wiem jaki typ, ani gdzie się znajduje. Kabelek od diody sygnalizującej blokadę alermu/światło ciągłe/ wchodzi do fabrycznej wiązki.Pilot posiada 2 przyciski. Może można jakoś ominąć, odłączyć ten immobilaizer. Za wszelkie podpowiedzi dziękuję.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 21  
    ??? to Twoja fura, czy "na lawetę" wziąłeś ???
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 18  
    Mam ten sam problem Volvo 440 tyle że w dieslu 1,9 TD. Pomoże ktoś.
    Może wiecie czy pompa ma jakiś zawór kodowany czy tylko to sprawa elektryki?
  • Poziom 32  
    przeciez to stare auto to pewnie zwykła pompa z zaworem (na którym ma być 12v)Myślę że podając tam napięcie i kręcąc rozrusznikiem powinien palić -rozumiem że drugiego pilota nie ma ,Jestes pweny że to oryginał ,dawniej na zachodzie dokładali (zamiast alarmu ) immo ze sterowaniem zamkami . z tym blokowaniem zamków też dziwnie bo każde auto daje się otworzyć legalnym kluczem chyba nie ma tkich blokad żeby siłowniki trzymały
  • Poziom 18  
    Jeśli chodzi o mnie to klucz mam i otwieram. Ostatni pilot odmówił posłuszeństwa. Tam jest immo sterowane pilotem.
  • Poziom 9  
    Witam. Chciałbym się podłączyć. Ostatnio kilka razy pojawił się problem z uruchomieniem samochodu. Auto posiada 3 klucze i jednego pilota. Każdym kluczem można otworzyć i zamknąć auto, jednak aby uruchomić silnik należy odryglować auto pilotem, ponieważ po otwarciu auta kluczem immobilizer blokuje rozrusznik (co jeszcze nie wiem.). Po otwarciu pilotem auto można uruchomić każdym kluczem. Jednak kilka razy miałem przypadek, iż mimo uruchomienia rozrusznika silnik nie pali (brak iskry). Dotąd pomagało ponowne zaryglowanie i odryglowanie zamków pilotem. Jednak wczoraj, podczas wypadu nad jezioro 200 km, pora powrotu i Zonk. Brak iskry. Wielokrotne próby użycia pilota nie dają rezultatu. Noc spędzona na rozbieraniu konsoli przy pomocy noża. Dotarłem do przekaźnika od immobilizera - sprawny. Urządzenie diagnostyczne - brak błędów. Odłączanie akumulatora - nic. Rano zrezygnowany, kolejna próba i ... zapalił. Nie gasząc silnika dojechałem do domu. Palę, gaszę, otwieram, zamykam - wszystko działa. Zdecydowany na usunięcie immobilizera dzwonię do specjalisty jednak on twierdzi że to nic nie da. Problem w podobno w komputerze. Skierowanie do diagnosty i kolejki. A za dwa dni muszę wyjechać (i wrócić). Teraz najbardziej interesuje mnie sposób awaryjnego uruchomienia auta (volvo 440 b/g 2.0).