witam,
wczoraj wymieniłem stłuczoną szybę w drzwiach kierowcy, mechanizm pracuje bez zacięć ale przy zamykaniu szyby dochodzi do oporu a następnie wraca 3..4cm, dodam, że tak samo zachowuje się w sytuacji kiedy ręką blokuje ruch szyby np. w połowie wysokości.
Nie wiem jak mechanizm powinien odróżniać osiągnięcie krańcowej pozycji od zablokowania mechanizmu. Czy jest tam jakaś krańcówka, licznik obrotów silnika itp. ? A może jest jakaś procedura synchronizacji napędu.
Dodam, że po oczyszczeniu drzwi z resztek szkła sprawdzałem działanie mechanizmu bez szyby i mechanizm wyjechał mi za wysoko i zablokował się w tej pozycji.
wczoraj wymieniłem stłuczoną szybę w drzwiach kierowcy, mechanizm pracuje bez zacięć ale przy zamykaniu szyby dochodzi do oporu a następnie wraca 3..4cm, dodam, że tak samo zachowuje się w sytuacji kiedy ręką blokuje ruch szyby np. w połowie wysokości.
Nie wiem jak mechanizm powinien odróżniać osiągnięcie krańcowej pozycji od zablokowania mechanizmu. Czy jest tam jakaś krańcówka, licznik obrotów silnika itp. ? A może jest jakaś procedura synchronizacji napędu.
Dodam, że po oczyszczeniu drzwi z resztek szkła sprawdzałem działanie mechanizmu bez szyby i mechanizm wyjechał mi za wysoko i zablokował się w tej pozycji.