Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

urządzenie wielofunkcyjne Sharp AM-900 zacina papier

eudajmonion 30 Jan 2007 22:28 4713 39
    eudajmonion
    Level 17  
    witam,
    od dziś jestem posiadaczem tego urządzenia. stara drukarka (HP laser 5L) zaczęła mi już brudzić oraz coraz słabiej drukować. nowa (jak dla mnie) bo z marca 2005r. regularnie zacina papier, zawsze w tym samym miejscu (obojętne czy wybrano drukowanie, skanowanie, czy kopiowanie)-jakieś 10cm za bębnem. nieważne czy papier jest w głównym podajniku czy wkładany przez boczny (bypass). wg instrukcji obsługi ściągniętej ze strony producenta ( http://www.sharpusa.com/files/cop_man_AM900guide.pdf ), przeczyściłem rolki - niestety nie pomogło.
    licznik wskazuje ilość wydrukowanych stron na 1040.
    w temacie jestem laikiem. proszę więc o wyrozumiałość.
  • Helpful post
    bugger
    Level 20  
    czeka cie niestety mozolna praca rozebrania drukarki na czesci, prawdopodobnie kiedys zacial sie papier i zostal wyrywany z drukarki po kawalku, pewnie gdzies zostal jakis odrobinek i to on powoduje zacinanie papieru, najczesciej w miejscach gdzie sa czujniki papieru i przy prowadnicach przy walkach podajacych, sprawdz dokladnie
    eudajmonion
    Level 17  
    zrobiłem tak jak pisałeś. rozebrałem ją na części i znalazłem kawałek (malutki) materiału z pianki (skąd on tam się wziął-tego nie wiem). posprawdzałem wałki, prowadnice-wyglądają ok. jak już złożyłem by uruchomić to nagle wyskoczył błąd, że skaner jest zablokowany (nie pomogło zwolnienie blokady). musiałem rozebrać i zobaczyć. po dodatkowych dwóch godzinach walki urządzenie wystartowało prawidłowo. nawet wydrukowało nie zacinając już papieru ani razu.