Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Corsa C problem z czujnikiem temperatury oraz obrotomie

31 Sty 2007 17:48 2680 3
  • Uczeń
    witam mialem chyba znany co niektorym problem z czujnikiem temperatury na wyswiatlaczu albo pokazywalo sie -40 stopni albo --
    Wymienilem sensor na nowy przy wlaczeniu tylko radia sensor dzialal super
    Puzniej gdy odpalilem samochod nagle przestal dzialac
    o co w tym chodzi ?

    Inny glupi problem to obrotomierz jak i licznik km poprostu nie dzialaja
    sprawdzalem styki licznika kostke wyglada na ok , bezpieczniki i nic nie znalazlem wie ktos gdzie mozna takie cos wlaczyc gdzie moglo byc grzebane ?

    piotrek
  • Poziom 19  
    może ktoś próbował zmienić przebieg i wysypał program w liczniku :)
  • Uczeń
    hmm wiec jak to naprawic ? ewent. ile bedzie to kosztowalo w serwisie ?
    Wie ktos
    i co dziwne ten sensor temperatury cos jest nie tak ale co ?
  • Poziom 19  
    czujnik temperatury zewnętrznej to inna bajka, to są inne obwody niż licznik. Proponuje udać się do ASO w celu sprawdzenia licznika, trzeba podpiąć Techa2 i zobaczyć co się z nim dzieje. Cena w serwisie to około 150 zł (lokalizacja usterki)