Witam!
Mam następujące pytania:
1.Czy może zdarzyć się,że w przypadku popsutego regulatora napięcia nie będzie świeciła się kontrolka ładowania akumulatora?
2.Czy zatarte łożyska alternatora mogą być przyczyną świecenia się kontrolki ładowania akumulatora.
Pytania te dotyczą Seicento 899cm3.W moim samochodzie paliła się kontrolka ładowania. Byłem u mechanika,wymienił mi łóżyska alternatora i kontrolka zgasła.Ja jednak mam wrażenie,że nie wszystko jest jeszcze w porządku.Przy dużym obciążeniu akumulatora(włączone jednocześnie światła,wycieraczki,światła awaryjne i nawiew) delikatnie przygasają mi wskażniki na tablicy rozdzielczej.Czy możliwe jest,że "walnięty" jest regulator napięcia.Na pewno nie chodzi o diody,bo mostek diodowy został wymieniony razem z łożyskami???
Mam następujące pytania:
1.Czy może zdarzyć się,że w przypadku popsutego regulatora napięcia nie będzie świeciła się kontrolka ładowania akumulatora?
2.Czy zatarte łożyska alternatora mogą być przyczyną świecenia się kontrolki ładowania akumulatora.
Pytania te dotyczą Seicento 899cm3.W moim samochodzie paliła się kontrolka ładowania. Byłem u mechanika,wymienił mi łóżyska alternatora i kontrolka zgasła.Ja jednak mam wrażenie,że nie wszystko jest jeszcze w porządku.Przy dużym obciążeniu akumulatora(włączone jednocześnie światła,wycieraczki,światła awaryjne i nawiew) delikatnie przygasają mi wskażniki na tablicy rozdzielczej.Czy możliwe jest,że "walnięty" jest regulator napięcia.Na pewno nie chodzi o diody,bo mostek diodowy został wymieniony razem z łożyskami???