Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Szukam opinii na temat monitora NEC LCD 1760NX

15 Wrz 2003 07:39 3066 12
  • Poziom 10  
    Jeżeli ktoś ma doświadczenia z NEC 1760NX chętnie usłyszę opinię.
    Pozdrowionka Artbox.
  • Poziom 13  
    Jak dla mnie to jest rewelacyjny monitor. Pracuję na takim od 3 miesięcy i na prawdę jestem zadowolony. Obraz w rozdzielczości 1280X1024 jest doskonały, choć w zestawie jest tylko kablel VGA, to podejrzewam że na złączu DVI byłby jeszcze lepszy. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
  • Poziom 11  
    Witam.
    Zamierzam kupić 17” LCD i NEC 1760NX jest jednym z „wybrańców”, drugi to iiyama.
    Ramjac bardzo interesuje mnie twoja opinia jako posiadacza tego monitora. Przede wszystkim jak wygląda sprawa smużenia czy da się na tym oglądać filmy i grać czas reakcji jaki podaje producent to zaledwie 16ms ale czy tak jest naprawdę??. Czy jest to czas gaśnięcia lub zapalania pixela w tedy czas reakcji byłby przynajmniej dwukrotnie dłuższy, co oznaczało by że ten monitor smuży w przy aplikacjach multimedialnych. Jednym słowem interesuje mnie Twoja opinia na temat zastosowań multimedialnych tego monitora.
  • Poziom 35  
    Witam, co prawda pracuje na NEC 1701 ale matryca jest ta sama. Super monitor warty swojej ceny, pracowałem już na paru LCD ale na żadnym nie miałem takiego kontrastu. Co do smużenia to praktycznie nie ustępuje bańkom. Naprawde to jeden z lepszych moich zakupów.
  • Poziom 11