Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MXR DISTORTION. Rozrysowanie połączenia potencjometrów, zasilania, we/wy.

06 Lut 2007 16:55 2321 5
  • Poziom 11  
    Witam.CHciałbym prosić kogoś aby rozrysował mi jak podlączyć wszystkie potencjometry,zasilanie i wejscie i wyjscie sygnalu.
    Bardzo jest mi to potrzebne,poniewaz jestem baardzo początkującym majsterkowiczem:)
    Załadowalem schemat montazowy i ideowy...Bardzo bym prosił o rozrysowanie mi tych rzeczy na schemacie montazowym...Zróbcie to dla początkującego elektronika;) Co prawda ktoś juz wczesniej mi rozrysował co gdzie ale ja tego "nie widze";) mam 6 kabelków wyprowadzonych z płytki i nie wiem co do czego,a mi sie wydaje ze do tych części przynajmniej z 8 musi isc:)
    Schemat montażowy:
    Schemat ideowy:
    Adam Urban,
    Z góry dziekuje:)[/b]
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Witam
    Przesyłam rysunek podłączenia elementów, znajdujących się poza płytką. Nie wiem jakie Ty masz gniazda czy przełączniki. Traktuj to jako przykład. Jeśli coś będzie niezrozumiałe to narysuję inaczej. Jeśli jako przewody sygnałowe stosujesz zwykłe przewody to staraj się by były jak najkrótsze do 5cm. Jeśli są dłuższe to powinny być ekranowane. Właściwie to cały ten "efekt" powinien być w obudowie metalowej.
    Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Mógłbyś mi jeszcze powiedziec po co jest ten 2 przełącznik?czy to nie aby bypass?;P a mozna to jakoś "zintegrować" w jednym włączniku który ma 2 rzędy po 3 wyprowadzenia,jest dwupozycyjny?
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    http://www.pisotones.com/Distorsion+/imgs/conex.jpg
    tu masz efekt, ale nie jest to konstrukcja oryginalna.
    jak swojego rtozbiore, to moge przerysowac, bo dyspomuje oryginalnym mxr distortion+ z 80 roku chyba. odezwij sie na gg 9798415 jak bedziesz zainteresowany
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Witam