Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.

radzio998 30 Aug 2008 19:00 152627 108
  • #31
    criss6
    Level 11  
    hejka,powiedzcie mi przy jakich obrotach powinna uruchamiac sie sprężarka ??
  • #33
    criss6
    Level 11  
    z ta nieskończonością to chyba Cie trochę poniosło :D:D:D:D,chodziło mi raczej o bardziej precyzyjną odpowiedz typu przedział od 1800 lub 2000 wzwyż :D:D:D:D:D
  • #34
    zi.ko
    Level 26  
    Dopóki nie sprecyzujesz o jaką sprężarkę Ci chodzi nie dostaniesz lepszej odpowiedzi. Zamiast wstawiać tyle zdobników, poczytaj lepiej regulamin.
  • #35
    criss6
    Level 11  
    dziękuje za zwrócenie mi uwagi ,sympatyczny kolego.
  • #36
    criss6
    Level 11  
    szanowni koledzy czy któryś z was może pomóc zidentyfikować ten błąd ??

    P 1598
  • #37
    User removed account
    User removed account  
  • #38
    criss6
    Level 11  
    dziekuję za odpowiedz,czyli jeśli chodzi o ten błąd to moge być spokojny ??
    a wracając do mojego problemu z autem to w czwartek wywalają mi turbo,przypomnę wywala 3 błedy -wszystkie związane z turbo (błedy opisałem we wcześniejszym poście),a objawy takie same jak zaświeca mi się diagnoza silnika i komunikat antypolution fault to podczas przyspieszania szarpie autem,błędów z FAPEM nie ma,może macie jakas teorię ale chyba bez wywalania turbo sie nie obędzie.:cry::cry:

    pozdrawiam serdecznie
  • #39
    User removed account
    User removed account  
  • #40
    criss6
    Level 11  
    rozumiem ale podczas testu drogowego,stwierdzono że ciśnienie jest ok,ja ze swej strony sugerowałem AGR ale jest oki, przepływka może ?? ale mechanik który zajął się moim autem stwierdził że po ostatnim podłaczeniu do kompa i odczytaniu błedów to najprawdopodobniej problemy z turbo ale zaznaczył że też niekoniecznie,oto błędy

    P 0299 - TURBOSPRĘZ.NIEZNACZNE CIŚNIENIE DOŁADOWANIA.
    P 2563 REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA CZUJNIK POŁOŻENIA USTAWIENIA ZAKRESU DZIAŁANIA
    P 2565 REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA CZUJNIK POŁOŻENIA ZA WYSOKI .

    ja kompletnie sie na tym nie znam,auta naprawiałem u ''nich'' zawsze i za każdym razem prawidłowo zdiagnozował pozytywnie więc nie sądze żeby chcieli mnie ''naciagnąc''.nadmienie tylko że auto przyspiesza dobrze,przy zmianie biegów nie szarpie,kręci dobrze na obrotach wiec nie kumam co to może być ??????.reasumując cała operacja czyli wymontowanie przedniego wózka ,żeby dostać sie do turbo -jego sprawdzenie plus potem geometria to koszt 700 pln.
  • #41
    User removed account
    User removed account  
  • #43
    User removed account
    User removed account  
  • #44
    criss6
    Level 11  
    ja również wysłałem nr.nadwozia czy możesz pomóc mi jakoś z tym ECU ?? bo rozumiem że chodzi tu o oprogramowanie głównego komputera.i poprawiam również oznaczenie silnika masz racje to nie hrh tylko rhr .pozdrawiam Criss
  • #45
    User removed account
    User removed account  
  • #46
    criss6
    Level 11  
    dziekuje,przy moim ''szczęściu '' to pewnie będę wymieniał turbo.czy poleciłbyś regeneracje ?? ,czy może używke w dobrym stanie ?? bo pewnie nowe turbo jest strasznie drogie.
  • #47
    User removed account
    User removed account  
  • #48
    criss6
    Level 11  
    welcome back....

    jestem po wyjęciu turbo.magicy stwierdzili że uszkodzony jest regulator na turbinie po prostu się zawiesza.zamówiłem nowy.auto odbieram po niedzieli.mam nadzieje że bedzie już ok.wszystkie błędy związane były z regulatorem ciśnienia doładowania.dlatego wyskakiwał ten znienawidzony ANTYPOLUTION FAULT.koszt całej operacji około 1700

    P 2563 REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA CZUJNIK POŁOŻENIA USTAWIENIA ZAKRESU DZIAŁANIA
    P 2565 REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA CZUJNIK POŁOŻENIA ZA WYSOKI

    Pozdrawiam Criss
  • #49
    criss6
    Level 11  
    witam koledzy,naprawiłem swojego lwa .tak jak pisałem wcześniej uszkodził sie zawór na turbo stąd komunikat antypolution.udało mi sie również zidentyfikować błąd P 1598 - termostat sterowany obwód zamknięty lub zwarcie masy.

    uszkodzony element mam w garażu zrobię fote i zarzucę na forum .pozdrawiam Criss
  • #50
    criss6
    Level 11  
    Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.

    Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.


    Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.

    zgodnie z obietnica załączam foty uszkodzonego elementu na turbo,który to powodował świecenie lampki diagnoza silnika i antypolution fault
  • #51
    adek34
    Level 10  
    witam peugeot 307 2000HDI 2002r 110km czy ktos wie co to moze byc było dobrze i sie skonczyło nie wkreca sie na obroty nie słychac turbo nie mam mocy nic nie wyskakuje nie palą sie żadne kontrolki jak by było wszystko ok kleme na 5 min sciągnęłem i nic sprawdzany na szybko w komputerze wyskoczył bła d ze niskie cisnienie turbo ale mechanik mowi ze rurbibna cos daje ale nie moze nie wiem jaki kod błedu wyskoczył
  • #52
    Luckskywalker
    Level 21  
    Jak jest w nr nadwozia RHS wymien elektrozawór sterowania turbiny(90%usterek).Jezeli nie masz oslony pod silnikiem to juz raczej napewno to..
  • #54
    Luckskywalker
    Level 21  
    ..RHS..90% to uszkodzony zawór sterowania turbiny,a jezeli nie masz oslony pod silnikiem to juz raczej napewno..
  • #56
    Luckskywalker
    Level 21  
    nie...elektrozawór sterowania turbina..a nie EGR-em ,ja od podłożenia tego bym zaczoł..jeżeli nie miałbym warunków żeby posprawdzać.
  • #57
    criss6
    Level 11  
    adek34 wrote:
    witam peugeot 307 2000HDI 2002r 110km czy ktos wie co to moze byc było dobrze i sie skonczyło nie wkreca sie na obroty nie słychac turbo nie mam mocy nic nie wyskakuje nie palą sie żadne kontrolki jak by było wszystko ok kleme na 5 min sciągnęłem i nic sprawdzany na szybko w komputerze wyskoczył bła d ze niskie cisnienie turbo ale mechanik mowi ze rurbibna cos daje ale nie moze nie wiem jaki kod błedu wyskoczył


    cześć wszystkim po przerwie.ja to już przerabiałem.może napiszesz jakie konkretnie błedy pokazuje komputer ??ale jeśli takie które ja miałem odnośnie ciśnienia doładowania to jesteśmy w domu.

    P 2563 REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA CZUJNIK POŁOŻENIA USTAWIENIA ZAKRESU DZIAŁANIA
    P 2565 REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA CZUJNIK POŁOŻENIA ZA WYSOKI

    Ja wymieniłem tem element i mam spokój.


    ps.a może spróbuj porzadnie przegonić auto może masz jakiś syf i to powoduje problemy.
  • #58
    Luckskywalker
    Level 21  
    Criss6 -tez masz w nr nadwozia RHS?
  • #59
    criss6
    Level 11  
    upssss,przepraszam bardzo chyba sie rozpędziłem.nie mam RHS
  • #60
    kazpal
    Level 15  
    Criss6
    Na usterkę P2565 wymieniłem ten sam element i pomogło (silnik RHR).