Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

neostrada na 2 kompy mam TP-link TD8840

07 Lut 2007 12:24 15470 12
  • Poziom 10  
    Razem z routerem powinieneś dostać instrukcję.
    Jeśli nie masz to w załączniku masz instrukcję ale po angielsku.
    Do ustawień routera masz dostęp za pomocą przeglądarki wpisując jej ip. musisz skonfigurować swoje połączenie (nazwa użytkownika, hasło) i najprościej włączyć DHCP, a w komputerze włączyć automatyczne uzyskiwanie adresu IP. Powinno wystarczyć a jak nie to pytaj jeszcze.
    Załączniki:
  • Poziom 16  
    witam mam identyczny sprzęt i podobny problem jestem nowicjuszem na tego typu sprzęcie, prosiłbym o podesłanie instrukcji ale najlepiej w języku polskim. Angielską posiadam ale mam zbyt wielkie lubi aby samemu skonfigurować to poprawnie. mile widziane jakieś materiały które mogą być pomocne, chętnie poczytam troszkę.
  • Poziom 10  
    Siema... Ja też mam te router i nawet udało mi się zrobić net na 2 kompach, ale nie mogę ustawić przekierowania portów, a mam eMula który jednak potrzebuje mieć niektóre porty otwarte... Więc jak ktoś ma pomysł jak to zrobić i się nim podzieli to wielkie dzięki...

Co do konfiguracji podstawowej to:

(najważniejsze punkty z instrukcji)
    - poprawne podłączenie przewodów LAN i telefonicznego do gniazdka WAN
    - dokonanie konfiguracji urządzenia. Komputer powinien posiadać adres IP z tej samej sieci co router (192.168.1.1) czyli np. 192.168.1.2. Adres ten powinien zostać nadany komputerowi automatycznie, jeśli nie to trzeba to zrobić ręcznie we Właściwościach połączenia sieciowego.
    - w celu zalogowania się do strony konfiguracyjnej urządzenia należy w przeglądarce internetowej wpisać adres: http://192.168.1.1
    po załadowaniu się strony należy podać użytkownika: admin i domyślne hasło: admin