Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mój Regent 60

Stanislaw Piwowarski 10 Feb 2007 23:28 2147 9
    Stanislaw Piwowarski
    Level 10  
    Serdecznie witam!

Jestem nowy na forum. Cieszę się że znalazłem tą stronę, bo akurat za równowartość jednego piwa wszedłem w posiadanie Regenta 60 :D Wymieniłem jedną lampę ECC 82 i wzmacniacz gra że hej! Mam też gitarę retro - Jolanę Tornado. Na dodatek interesuje mnie muzyka retro :D
    Zwracam się do wszystkich "muzyków" z zapytaniem - co mam jeszcze zrobić żeby ta gitara brzmiała jak ta Carlosa Santany w "Sambie Pa Ti"?
    Bogdan58
    Level 32  
    Jestem amatorem gitarowym i fanem Santany też. Wprawdzie już nie gram, ale wiem jak zrobić to brzmienie. Efekt nazywa się DISTORTION, ja miałem go z firmy ELEKTROHARMONIX. Słyszałem ten efekt, też z innych firm, ale zdecydowanie na MARSZALU, ten, który miałem, przy gitarze IBANEZ, był zdecydowanie najbardziej podobny.

Pozdrowienia.
    Stanislaw Piwowarski
    Level 10  
    Szukając efektów typu DISTORTION znalazłem ich 24 różne rodzaje. Gdybym miał zrobić je wszystkie to by mi zajęło kilka ładnych lat. Kiedyś próbowałem zrobić kilka własnych efektów, ale żaden nie przypominał właśnie tego który chcę mieć. Wykonałem kiedyś cos podobnego do Distortion Booster, ale efekty były mizerne - pewnie coś sknociłem.
    Kiedyś pożyczyłem od kolegi przester boss distortion ds-2, ale to też nie było to. Czy ktoś wie w ogóle jakiego przesteru używał Santana?
    thereminator
    Conditionally unlocked