Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 B4 1,9 TDI 94 przerywanie silnika

11 Lut 2007 19:31 4658 6
  • Poziom 2  
    Witam
    Proszę o pomoc .Mam auko od pół roku.Od samego początku mam problem z silnikiem.Auto szarpało na niższych obrotach i od czasu do czasu przerywa.Pierwszy problem rozwiązany przez wymianę nastawnika na pompie wtryskowej.Niestety dalej przerywa.Zdarza się to bardzo rzadko ,bo raz co 300 km raz co 600 km raz co 150(różnie).Na komputerze wykazał jeden błąd (czujnik temp.paliwa w pompie) ale wymiana nie pomogła.Wymieniłem filtr paliwa i to też nic nie dało.Nie jest to bardzo dokuczliwe bo jak wspomniałem zdarza się rzadko ,ale bardzo denerwuje. Teraz na kompie nie ma żadnych błędów.
    Wymieniłem też wszystkie opaski zaciskowe na przewodach paliwowych koło filtra (bo pojawiało się powietrze) i dalej to samo.
    Auto ma przejechane 230 tys.
    Czy ktoś miał podobny problem?Może mi pomoże w rozwiązaniu.
    Pozdrawiam
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 30  
    najprawdopodobniej pompa do regeneracji
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 13  
    Sprawdź czy nie ma nadal powietrza w paliwie (po postoju może się pojawia jak tak to będzie zaciągał podczas pracy)
    Jakby było powietrze to sprawdź oring na filtrze na powrocie i szczelność od spodu filtra na czujniku wody w paliwie
  • Poziom 2  
    Powietrza już nie widać .Regeneracja pompy nie napawa optymizmem(koszty a i tak nie wiadomo czy to to)).Czy przy walniętej pompie działo by się to tak rzadko? Tym bardziej że auto ma dobrego kopa,nie kopci ,odpala rano idealnie i w ogóle jest OK.(oczywiście jak nie przerywa)
    Może coś z układem paliwa (przewody i bak ,w którym jest ponoć też filterek).A może przerywa jakiś układ elektryczny.Czy na komputerze widać nieaktywne błędy ?
    Pozdrawiam
  • Poziom 30  
    nieaktywne tez widac, ale jak ktosy wykasowal to juz nic nie zobaczysz. Jak sie zachowuje przy zejsciu z obrotów? Schodzi równo czy ma moment nierównej pracy? Jeśli równo schodzi z obrotów możnaby sie pokusic zeby sprawdzic dokladnie uklad paliwowy i egr.
  • Poziom 2  
    Nie ma problemów z obrotami.Wchodzi i zchodzi równo.Pracuje też równiutko.Przed wymianą nastawnika nieraz falował na jałowych obrotach.Teraz jest OK.To są najgorsze usterki,które pojawiają się od czasu do czasu.Jakby coś siadło na dobre to diagnoza była by prostsza.
    Dzięki za zainteresowanie.
  • Poziom 25  
    Miałem kiedyś przypadek uporczywego wracania błędu czujnika temp. paliwa (vw polo sdi) pomimo wymiany na nowy, więc idąc dalej po kablach doszedłem do sterownika, po otworzeniu okazało się że wewnątrz jest mokro i trochę zielono, czyszczenie suszenie , uszczelnienie i śmiga.