Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

przekaźnik zwłoczny pompy paliwa

m_nich 15 Lut 2007 16:07 8480 9
  • #1 15 Lut 2007 16:07
    m_nich
    Poziom 11  

    Witam
    vw pasat 1,8l silnik PB B3

    przekaźnik zwłoczny pompy paliwa - do czego on dokładnie jest i czy w wyniku jego uszkodzenia przekażnik pompy paliwa może się nie włączać ??


    przekażnik nr. (357 906 363) może zna ktoś z was jego wyprowadzenia, jest to przekażnik z elektroniką i ma 6 wyprowadzeń

    i dodatkowe pytanko co to jest :
    - wygląda jak dioda zenera ale zamiast opisu ma 3 żółte paski i jeden biąły lub szary
    - i tranzystor C517 (PN7d)
    te elementy są w środku tego przekażnika i widać po nich że są uszkodzone

    -1 9
  • Relpol
  • #2 15 Lut 2007 17:35
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • Relpol
  • #3 15 Lut 2007 19:21
    viper555
    spec od auto-elektro

    Tzn jest to przekaźnik pompy paliwa występujący w grupie VW w modelach z silnikiem 1.8 i 2.0 produkowanych od 88-97r. szczególnie w passatach. Występuje również pod numerem 321906363.
    przekaźnik zwłoczny pompy paliwa

    0
  • #4 15 Lut 2007 20:31
    m_nich
    Poziom 11  

    Jestem bardzo wdzięczny panom za odpowiedz i jeszcze takie pytanko orientujecie się jak ten przekażnik uruchomić do których nóżek podłączyć napięcie wydaje mi się że do `P` i `L`ale wole się upewnić ...

    0
  • #5 15 Lut 2007 23:24
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Napewno nie P L schemat trzeba wziąć.

    0
  • #6 16 Lut 2007 20:55
    m_nich
    Poziom 11  

    niestety dorwałem taki stycznik i lipa dalej po przekręceniu kluczyka pompa się nie odzywa mogło coś jeszcze się zepsuć poza komputerem??

    0
  • #7 16 Lut 2007 21:50
    viper555
    spec od auto-elektro

    A czy pompę masz dobrą -zmostkować 30 z 87 pompa powinna lecieć, poza tym nie wiem co sprawdzałeś czy masz dobre masy, zasilania na przekaźniku 30 i 15. P

    0
  • #8 16 Lut 2007 23:13
    m_nich
    Poziom 11  

    jak zmostkuje to pompa działa ale silnika na zmostkowanym przekaźniku i tak nie idzie uruchomić (rozrusznik kręci kontrolki świecą) dzięki innym postom doszedłem do tego że nie ma sygnału z sterownika (masy) czyli sterownik padł czy jeszcze może być coś innego ??


    co do wypowiedzi `elektrit`-- To nie żaden przekaźnik zwłoczny pompy paliwa,nie ma czegoś takiego w passacie--

    nie zgadze się dostałem skan z programu "ETKA" i tam ten przekaźnik występuje, ale najciekawsze jest to że jak zadzwoniłem do serwisu to wiedzieli że taki przekaźnik występuje, ale nie umieli mi wytłumaczyć do czego jest ....hmmm

    0
  • #10 18 Lut 2007 17:13
    m_nich
    Poziom 11  

    dziękuje wszystkim co starali się pomóc ..
    Ostatni schemat który dostałem był super pomocą do tej sprawy, okazało się że do sterownika pin nr. 14 zamiast wymaganych 12v z głównego przekaźnika dochodzi 4-5v powodem tego okazały się przetarte przewody i przy okazji małe zwarcie...

    temat do zamknięcia

    pozdr..

    0