Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Maszyna do lodów Electro Freeze z USA 208/230V 60 Hz

19 Lut 2007 11:29 6477 10
  • Poziom 10  
    Witam kolegow ! :)

Na poczatek zaznacze ze jestem zupelnie zielony w tematyce elektryki przemyslowej.
    Zakupilem w USA maszyne do lodow kreconych Electro Freeze 30T-CMT zasilana prądem 3 fazowym 208/230V 60Hz .

Pozostala specyfikacja napiecia TUTAJ

Pytanie jest nastepujace czy jest szansa na to zeby dzialala ona w Polsce na naszym napieciu ? Jakie problemy moga wystapic.

Z tego co sie rozgladalem to dla czestotliwosci falownik (?)
    A co z napieciem ? Co oznacza 208/230 ? mozna jakos to zasilic z naszego pradu 3 fazowego ? Mozna jakos rozlozyc nasze fazy ?

W specyfikacji ( wyzej url ) zaznaczono drobnym drukiem ze dla certyfikatu CE nalezy tylko wybrac 50 Hz , wiec moze napiecia zostaja takie same ?

Jezeli nie bedzie dzialac to dlaczego i jak przerobic ? :))) Wie ktos moze :))

Z gory dzieki za zainteresowanie i odpowiedz
    Pozdrawiam !
  • Poziom 27  
    Powinno działać. Jeżeli zmniejszasz częstotliwość z 60 na 50 Hz to silniki będą się nieco wolniej kręciły. I napięcie zasilania powinno byc nieco nizsze. Niż 230 wolt. O jakieś 20 % czyli właśnie 208. Lub mniej Ten parametr 208/230. To chyba zakres napięć na kturym maszyna może chodzić poprawnie. Najlepiej sprawdzić praktycznie. Na początku należy sprawdzać czy silki jakie tam są ,się nie grzeją Oraz transformatory.Jeżeli takie są. Można na początek zasilić ją obniżonym napięciem z autotransformatora. A taki dosyć łatwo zrobić. Niewiem ile mocy ona pobiera. Agregat plus mieszalnik. I inne ustrojstwa.
  • Specjalista elektryk