Wprawdzie zapytałem o zasilania prądem zmiennym ale nie spodziewałem się, że ktoś z tak niskim poziomem wiedzy może się zabierać za konstruowanie układów elektronicznych. Podłączanie coraz to większych kondensatorów pod prąd zmienny może się skończyć poważnymi uszkodzeniami, do utraty wzroku włącznie - rozsadzony elektrolit sypie na boki aluminiowymi odłamkami.
Jest jeszcze inny problem, TDA1554 jest typową samochodówką przewidzianą na napięcie typowe w instalacji pokładowej samochodu, stąd maksymalne napięcie pracy tego układu wynosi 18V, napięcie z trafa 12V na elektrolicie jest na poziomie 17V, więc niebezpiecznie blisko napięcia krytycznego dla wzmacniacza. Trzeba więc zastosować inny transformator lub wybrać inny wzmacniacz - najlepiej jakiś kit do samodzielnego montażu z solidną płytką drukowaną i dokładnym opisem. Koniecznie jednak trzeba pamiętać, że montowanie układu scalonego do radiatora za pomocą tylko jednego wkręta jest niedopuszczalne, bo to nie zapewnia dokładnego przylegania układu scalonego do radiatora