Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

DEAWOO NEXIA 1.5 16v GTX - nie odpala

barteczekk 22 Feb 2007 00:03 3633 10
    barteczekk
    Level 11  
    1.BYło o tym juz na forum. Ale potrzebuje wiecej wskazówek. Jestem laikiem w tym temacie. Moja nexia nie chce odpalic, jak krece kluczykiem to pochodzi 1-2 sekundy i gasnie na bardzo niskich obrotach. Jak probuje na "zapych" zero reakcji. Jest to 96 rok i ma 85000 przebiegu. Pompa chodzi bo slysze jak sie zalacza, po wlaczeniu zaplonu. Czyzby uklad sie zapowietrzyl jezeli tak to w jaki sposob. Jechalem samochodem i poprostu zgasl( na rezerwie jechalem:P ) wlalem paliwo i dalej nic.
    2.Szyby elektryczne od strony kierowcy chodza bo chodza natomiast od strony pasazera tragedia zeby je zamknac trzeba im pomagac recznie(wina silniczkow prowadnic czy czego)
    3. Od strony pasażera strasznie zimno w nogi, ponoc jest tam jakas nagrzewniczka ktore jest pordzewiała czy cos tam. Prosze o pomoc.
    klina
    Level 12  
    Sprawdź filtr paliwa, daewoo ma wiele wspólnego z Oplem więc może się on znajdować w okolicach prawego progu, z tyłu, dostać się można do niego spod spodu auta.
    nexia
    Level 18