Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alarm Challenger (Toyota Corolla)

21 Sep 2003 15:52 14982 14
  • Level 10  
    Witam.
    Czy ktoś wie jak wyprowadzić alarm challenger ze stanu serwisowego bo podczas montażu zamka centralnego niechcący wcisnąłem przycisk serwisowy
    i drugie pytanie jak włączyć głośne uzbrajanie centrali może ktoś dysponuje schematem programowania centrali
    ALARM JEST Z ROKU 1998
    POZDRAWIAM
  • Level 14  
    Masz chyba ST800PC CHLLANGER (alarm był montowany w tych rocznikach Toyot)
    Włącz zapłon i wćiśnij ten przycisk serwisowy alarm wyjdzie z serwisu. W obudowie centralki alarmu masz okienko otwórz 5 switchy jeden z nich odpowiada za ciche uzbrojenie chyba 3 ale spróbuj. Po zmianie ustawienia switcha musisz wypiąć centrale z zailania aby przeczytała na nowo program.
  • Level 14  
    Witam.
    Podpinam się pod temat bo niechcę zakładać nowego o podobnym temacie.
    Posiadam toyotę corollę rok-99 i alarm Challengera chyba St 800.Piszę chyba bo żadnej dokumentacji od poprzedniej właścicielki nie dostałem. Porównywałem pilota ze znajomym który ma challengera z 2004 r i chyba to jest to.
    W którym miejscu była montowana centrala alarmu?
    Zdemontowałem pół deski i nieznalazłem. Zamontowałem centralny i chciałbym go sam podpiąć pod alarm, a nie w serwisie.
  • Level 14  
    Najczęściej był montowany za radiem ale to zależy od serwisu w którym był składany. Sprawdź za licznikiem tam też go chowano. Przewody do centralnego zamka to jak dobrze pamiętam pomarańczowy i zielony
  • Level 14  
    dzięki ale tam go niema.serwis który to montował jest odemnie jakies 600 lub 700 km . musiałbym przejechać całą polskę z pólnocy na południe. Nie wyjąłem tylko schowka na konsoli środkowej może być za nim? co o tym sądzisz?
    ( za radiem tez nie ma bo sam je montowałem )
  • Level 14  
    Tak za konsolą środkową też były montowane.
  • Level 14  
    Dzięki . W tym tygodniu spróbuję go zlokalizować . napiszę czy go znalazłem.
  • Level 13  
    włącz alarmowanie i słuchaj gdzie "cyka" przekaźnik ...
  • Level 16  
    samochody i w 99 i 2004 roku, moga miec takie same piloty na pierwszy rzut oka, lecz alarmy sa zupelnie inne, ten w 99 roku st800pc i ma pilota z trzema przyciskami ( jeden duzy dwa male) i jest skrecany na jedna srubke do tyku, a ten z 2004 toku bedzie mial dwe srubki i od niedawna (od kiedy antynapad jest z kodem) biala diode led i jest to model st800p.
  • Level 14  
    ten co ja porównywałem był prawie taki sam. obudowę miał koloru szarego i diodę okrągłą czerwoną. mój jest czarny i prostokątną diodę koloru czerwonego. innych różnic nie było
  • Level 14  
    A więc w tym modelu alarmu było osobne wyjście na centralny zamek z boku alarmu powinna być wtyczka niebieska jak dobrze pamietam
  • Level 14  
    Alarm zlokalizowany, był za tablicą wskażników po lewej za kratką wentylacyjną. Mam pytanko w wiązce głownej jest obcięty jeden przewód koloru fioletowego, od czego on był?( 2 lub 3 z lewej strony).
    Przepraszam jeśli zawile napisałem.

    Edit:
    czy jest możliwość tak zaprogramowania aby centralny zamykał się podczas jazdy?
    Pozdrawiam
  • Level 11  
    Nie chcąc zakładać nowego wątku...
    W samochodzie rodziców (Toyota Corolla 1998) zamontowany jest alarm.
    Pilot z prostokątną czerwoną diodą, jednym szerokim przyciskiem i dwoma mniejszymi, z tyłu z jedną śrubką. Powyżej wyczytałem, że prawdopodobnie jest to alarm CHALLENGER st800pc.
    Problem polega na tym, że pilot niedomaga (wyrobiony mikrostyk od tego dużego przycisku) a drugiego pilota nie ma. Jak padnie całkiem ten jedyny to kaplica (a Rodzice sporo jeżdżą po Polsce) :(
    W serwisie zaśpiewali 250 zł za nowego pilota :D.
    W związku z tym mam pytanie: czy dużo będzie "rzeźby" żeby ten alarm zastąpić np. takim alarmem :?:
  • Level 33  
    Poszukaj schematu od starego i bez większego kłopotu podepniesz ten nowy.