Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

centralny zamek peugeot 206 2001r

22 Lut 2007 10:20 14549 25
  • Poziom 10  
    Witam
    Przeglądałem to forum w poszukiwaniu schematu podłączenia centralnego zamka do alarmu. Niestety nie jestem mechanikiem samochodowym i informacje które znalazłem nie są dla mnie zbyt jasne pobrałem schematy przeczytałem opisy itp. Mój problem polega na tym ze nie wiem jak podłączyć sterowanie centralnego zamka do instalacji elektrycznej dodam tylko ze moje autko to Peugeot 206 z 2001r. a mój alarm to exus V10. Jak zdążyłem zauważyć w modelu tym na 2 stykach w zamku w chwili spoczynku jest masa sterowanie odbywa się za pomocą przerwania masy na jednym przewodzie i podaniu + w kierunku zamka tak samo w drugą stronę na drugim przewodzie i w ten sposób mam zamykanie i otwieranie zamka. Przetestowałem ten sposób z zastosowaniem dwóch przekaźników na zamku w klapie bagażnika i działa natomiast teraz nie wiem jak podłączyć (gdzie dokładnie w które przewody gdzie one się znajdują) by sterowało wszystkimi zamkami w samochodzie oraz tak żeby nie zrobić jakiegoś zwarcia dodam jaszcze że w przepuście drzwiowym u kierowcy jak i u pasażera mam po tyle samo przewodów (5) pomarańczowy fioletowy (te chyba sterują silniczkiem zamka ) i inne w obydwu dzwiach przewody są w takich samych kolorach.

Proszę o pomoc o łopatologiczne wytłumaczenie gdzie w które przewody podłączyć te przekaźniki tak żeby było dobrze gdzie one się znajdują jak również opisać troszkę.

Za wszelką pomoc bardzo dziękuję
    Pozdrawiam Baryla123
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Dziękuję wolę jednak sam przynajmniej satysfakcja.
    A jeżeli kolega wie to może by pomógł bo przy bsi to tam troszke jest tych kabelków ewentualnie w której złaczce bo jest ich tam 5

• Poziom 10