Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mikrofony Wokal/Przemowa i Mikser :)

22 Lut 2007 22:20 1089 6
  • Poziom 26  
    Siemka

    Potrzebuje mikorofoy jeden do Wokalu cena do 200/250zł
    Drugi do ok 100zł do pozdrowień/życzeń/przemówień

    Co byście polecili ja myślałem o Shure C608 i Shure PG58 co o nich myślicie??

    Jesli sa zle to co w tej cenie polecicie?

    No i drugi problem potrzebuje jakiś mikser cena tak myśle do 400zł co wybrać??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 26  
    Wokal chodzi mi o to ze bedzie ktos czasami spiewał solo
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    Mam PG 58 - to dobre mice za naprawdę rozsądną cenę 150-160zł - nie radzę jednak kupywać czegoś tańszego - nieliniowość takich wynalazków jest już bardzo duża. Kup sobie Pg58 a nie pożałujesz.
  • Poziom 26  
    Dzięki :) to wezme tego PG58 i tego C608 do przemów czy jakiś szkolnych dyskotek do pozdrowień