Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaka instalacja do Volvo V40 t4

24 Lut 2007 01:00 3363 7
  • Poziom 12  
    Witam serdecznie
    Kupiłem ładne volvo i chcę go zagazować. I teraz mam problem, jaką instalację wybrać? Proponowano mi następujące:
    - Zenit, 3100zł,
    - BRC Sequent24, 3500zł,
    - BRC Sequent, 4500zł.
    No i tu pojawia się szereg pytań. Jeden mówi, że wystarczy Zenit, a Seq24 to już super, drugi, że zaleca Seq, a Seq24 to jego prostsza wersja i do tego silnika nie poleca. Na to trzeci, że Seq24 to rozwinięcie i zarazem uproszczenie Seq. Ba, mówi nawet że zwykle wgrywany program fast do Seq robi z niej zupełnie Seq24. I bądź tu mądry jak każdy swoje zachwala. Wobec tego zwracam się do profesjonalistów o poradę. A może także propozycję założenia (a może jeszcze innej?). Jestem z Bydgoszczy. Pozdrawiam wszystkich
    Tomek
  • Poziom 16  
    tylko nie BRC
    Landi Renzo jeżeli masz sterowanie sekwencyjne benzyny

    Dodano po 1 [minuty]:

    Omegas
  • Poziom 12  
    No i wyszedł problem!!! Już prawie założyłem BRC (chociaż wahałem się nad landi, przeważyła większa dostępność BRC), byłem umówiony na termin wizyty i klops!!! Gazownik do mnie zadzwonił, że nie zrobi tego samochodu. Tłumaczy, że ciśnienie doładowania w tym samochodzie dochodzi do 1.4 bar, a reduktory BRC maja ciśnienie 1.6 bar i gazik się nie przepchnie :cry: Powiedział, że podobno są reduktory 2.0 bar, ale oni takich nie zakładają. Proszę zatem o pomoc!!! Czy rzeczywiście nie można zagazować tego samochodu?

    PS: przypomnę tylko, volvo v40 t4, rok 1998, silnik 1855 cm^3, turbo, zmienne fazy rozrządu, max ciśnienie doładowania 1.4 bar. Nic więcej o silniku nie wiem, jeśli potrzebny mogę podać VIN, ale to na priva.

    Z góry dziękuję za pomoc
    Tomek
  • Poziom 20  
    Nie widzę problemu do zagazowania tej jednostki na brc SQ24. Będzie działać. Może gazownik się wystraszył i podziękował.
  • Poziom 12  
    sztywny13 napisał:
    Nie widzę problemu do zagazowania tej jednostki na brc SQ24. Będzie działać. Może gazownik się wystraszył i podziękował.


    To ja już nic nie rozumiem. Tłumaczenie, że przy maksymalnym obciążeniu (gdy turbina daje max ciśnienie), przy wysokich obrotach wtryskiwacze musiały by byc otwarte zbyt długo (dłużej niż suw ssania) mnie przekonuje. A tu słyszę, (widzę :) że można. No to w końcu kto ma rację? Ba gazownik (chyba uznana firma w Bydgoszczy, a na pewno jedna z największych) z góry skreslił SEQ24 i polecał tylko SEQ i to na wtryskiwaczach Keina (piszę tak jak słyszałem, nie znam tej firmy, podobno jakiś japończyk).

    pozdrawiam
  • Poziom 20  
    tomczyslaw napisał:
    sztywny13 napisał:
    Nie widzę problemu do zagazowania tej jednostki na brc SQ24. Będzie działać. Może gazownik się wystraszył i podziękował.


    To ja już nic nie rozumiem. Tłumaczenie, że przy maksymalnym obciążeniu (gdy turbina daje max ciśnienie), przy wysokich obrotach wtryskiwacze musiały by byc otwarte zbyt długo (dłużej niż suw ssania) mnie przekonuje. A tu słyszę, (widzę :) że można. No to w końcu kto ma rację? Ba gazownik (chyba uznana firma w Bydgoszczy, a na pewno jedna z największych) z góry skreslił SEQ24 i polecał tylko SEQ i to na wtryskiwaczach Keina (piszę tak jak słyszałem, nie znam tej firmy, podobno jakiś japończyk).

    pozdrawiam


    Subaru impreza WRX działają na jednych jak i na drugich instalkach. Za SQ z Keihin`ami zapłacisz dużo więcej, a po co?
  • Poziom 12  
    Witam ponownie, tym razem po dłuższej przerwie

    Kłopotów z instalacją do volvo ciąg dalszy. Znalazłem gościa co zakłada Landi (tam reduktor może dawać ciśnienie pow. 2 bar) i już przezornie opowiedziałem o kłopotach. Powiedział, że wszystko sprawdzi i oddzwoni. No oddzwonił, powiedział, że z ciśnieniem doładowania nie ma problemu, że nawet z mocą na jeden wtryskiwacz też nie ma problemu (mam 147kW, 4 cylindry). Ale za to znalazł nowy!!!!! Auto nie ma OBDII, a podobno jest potrzebny do dokładnego zestrojenia instalacji. No krew mnie już zalewa!
    Ale w końcu OBDII nie mają wszystkie VS40stki!!! a jeździ ich trochę zagazowane po Polsce, ba a nawet Holandii (są sprowadzane takie). Czyli jednak można założyć instalację!
    Może jest dostępny jakiś soft i interfejs co załtwiłby sprawę? Może znajdzie się jakiś specjalista w Polsce co założy mi fachowo gazik, najchętniej Landi (najlepiej Bydgoszcz lub Warszawa). Czekam na propozycję, t_b(malpa)interia.pl
    Serdecznie dziękuję za pomoc
    pozdr
  • Poziom 12  
    założyłem Landi Renzo Omegas. Jeszcze nie wiem czy to była dobra decyzja. temat zamykam