Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Regulacja pieca gazowego Stiebel Eltron GZB 18

24 Lut 2007 16:24 3300 7
  • Poziom 2  
    Czy ktoś ma doświadczenie z ekspoatacją pieca gazowego Stiebel Eltron GZB 18? Piec ten można ustawić w zakresie od 15-20 kW. Piec którego używam jest ustawiony w dolnym zakresie, a zalezy mi na ustawienie go na maximum mozliwości, czyli na 20 kW. W instrukcji napisanej po niemiecku napisane jest, że wykonuje się to wykręcając jedną ze śrub regulacyjnych o 2 do 3 obroty i skontolowanie U-manometrem. Problem polega na tym, że nie jestem hydraulikiem i nie posiadam tzw. U-manometru. Jeśli jest to wykonalne i bezpieczne w warunkach amatorskich, to bardo prosiłbym o podanie krok po kroku jak dokładnie to zrobić. Gdyby było potrzebne to mogę przesłać kopię rysunków pieca i regulatora gazu z dokładnym opisem.
    Za wszelką pomoc z góry dziękuje,
    Mariusz.
  • Poziom 28  
    Niestety przy tego typu regulacjach trzeba mieć nieco pojęcia na temat urządzeń gazowych ze względu na bezpieczeństwo. Regulacja jest stosunkowo prosta i wszystko w instrukcji na pewno jest opisane. Jednak sądząc po Twoim pytaniu domyślam się że nie nie znasz się na urządzeniach gazowych i nie radzę Ci samodzielnie wykonywać tych regulacji.
  • Poziom 2  
    Bardzo dziękuje za zainteresowanie i odpowiedź. Co prawda rzeczywiście nie jestem hydraulikiem, ale mechanikiem z zawodu i majsterkowanie wszelkiego rodzaju nie jest mi obce. Chciałbym jednak spróbować, może w przyszłości będe miał szczęście. W mieście, w którym mieszkam specjalistyczne firmy nie bardzo chcą się podjąć tej regulacji, wolą wcisnąć mi nowy piec.
    Pozdrowienia,

Mariusz.
  • Poziom 28  
    Mar_Bo napisał:
    W mieście, w którym mieszkam specjalistyczne firmy nie bardzo chcą się podjąć tej regulacji, wolą wcisnąć mi nowy piec.
    Mariusz.

Nowy piec to jakies nieporozumienie.