Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

prośba o pomoc...autoalarm Tytan

25 Lut 2007 15:39 3263 7
  • Poziom 10  
    cześć ,
    kolega zamontował w specjalistycznym ( ?) warsztacie autoalarm do Bory 2004 (fabryczny centralny,pilot w kluczyku) . Na gwarancji widnieje "tytan ds300/400" , z tego co wiemy podłączony jest do szyny CAN ... Chodzi o domykanie szyb - z kluczyka chodzi a z pilota nie :( ! Czy ten alarm posiada tą funkcję ? "Szpenio" z warsztatu twierdzi że jest to wyłączone w komputerze samochodu ... Co myślicie ?

pozdrawiam
    marcin
  • OptexOptex
  • Poziom 31  
    I ma racje, alarm nie ma z tym nic wspólnego.
  • OptexOptex
  • Poziom 10  
    hmmm... czy z komputr rozróżnia kluczyk-pilot ? Pytam bo jestem laikiem ... Na niekorzyść tego warsztatu przemawia to że nie zamontowali żadnego przycisku serwisowego a chyba powinien jakiś być ?! Nie można też wyłączyć czujników w środku ...
  • Poziom 10  
    rhino napisał:
    nie zamontowali żadnego przycisku serwisowego a chyba powinien jakiś być ?! Nie można też wyłączyć czujników w środku ...

Przycisku serwisowego nie musi koniecznie być.
    Alarm można rozbroić w zależności od alarmu, np przekręcając 10razy stacyjką w ciągu 5s - bez przerw
    Wyłączenie czujników dodatkowych - jeśli alarm nie posiada takiej opcji to nie da sie ich wyłączyć , zakładając że chcesz uzbroic alarm, ale np zostawiasz w środku psa.
    W takiej sytuacji jedynie przełacznik Cię ratuje, który odcina impuls wyzwalania z czyjników ( najczęściej przewód niebieski lub biały)
    Nie wiem jak w tym Tytanie, nienam wszystkich dostepnych na rynku na pamięć:D
  • Poziom 10  
    w instrukcji oryginalnej jest opis trybu serwisowego i wyłączania czujek ruchu ... Chodzi o tego niesczęsnego Titana :( ... Wydaje mi się że koleś poszedł po najmniejszej linii oporu stąd te wątpliwości co do domykania szyb ...