Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik centralnego zamka problem z podlączeniem

25 Lut 2007 18:22 6664 15
  • Poziom 10  
    Witam!!! Postanowilem zalozycz sobie sterowanie centrala na pilota. Kupilem odpowiedni sterownik pod zamek pneumatyczny sterowany masa. Oczyuwiscie po podlaczeniu nic nie dzialalo bo okazalo sie ze na otwieranie i zamykanie podawany jest impuls +12V. Wiec zastosowalem przekazniki. Zamykanie jak najbardziej dziala bez zarzutu ale otwieranie za cholere nie chce. Bardzo prosze o pomoc bo juz nie mam nerwow. Sterownik uniwersalny bez wyjscia na migacze. Golf III 1.9 TD. Tak jak mowilem przy takim podlączeniu zamykanie dziala ale przy otwieraniu nic z tego.
  • Relpol przekaźniki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 32  
    z tego co wysmarowałeś to tylko wróżka Ci pomoże ale jkbyś uchylił rąbka tajemnicy np. czy golf ma jakiś rocznik czy ma szyby elektr. czy ma domykanie ,nie wspomne że nie wiemy jaki sterownik
    Wtedy coś można pordzić wiemy jakie kolory itd.
    a opisywne jest jak napisał norbert co drugi dzień
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Wiem ze nie jest to za wybitnie opisane ale jest to Golf 1.9 TD III 1992 bez szyb w pradzie. Jezeli jest to na dwa impulsy otwieranie to jak to zrobic??

    Dodano po 10 [minuty]:

    Wiec tak powiem wam jeaszce ze sterownik jest uniwersalny do zamka pneumatycznego typ St-2P posiada cztery wyjscia masa, +12V, lock, unlock

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=2628180#2628180 taki wlasnie posaidam sterownik
  • Poziom 28  
    Musisz podłączyć dwa przekaźniki i wysterować je przewodami lock i unlock. Opis znajdziesz na forum.
    Do tego musisz zmienić czas sterownika na 3s.
  • Poziom 20  
    To sprawdź próbówką bez podłączenia do instalacji samochodu, czy na przewodach do sterowania pojawiają się impulsy +12, jeśli dobrze zrobiłeś odwrócenie na przekaźnikach.

    Masz wersję st-2p (2 masy) czy konkretnie do pneumatyka, bo w tej jest sterowanie + i - ??

    Czasu nie trzeba zmieniać (zresztą chyba sie nie da) chodzi na 0,8 sek.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Kolego mam model ktory jest wysterowany masa. Jezli chodzi o to ze zawracam gitare to sorry ale jestem nowy i nie znam sie zbytnio na elektryce jestem poczatkujacy a to ze zwracam sie o pomoc to chyba nikogo nie urazilo.
  • Poziom 31  
    Skoro wiesz że jest wysterowany masą to w czym problem??
  • Poziom 10  
    Witam mam duży problem bo nie umie sobie poradzić z alarmem Legendford F-14 w golfie III 1.6 96r wszystko mam podłączone alarm działa ok, ale najbardziej chodzi o sterowanie zamkiem centralnym ponieważ mam pneumatyczny zamek centralny ori i powiedzcie mi czy to podłączenie w kółeczku jest odpowiednie czy mam coś zmienić?

    I powiedzcie mi gdzie dokładnie mam podłączyć się tymi kabelkami:

    ZIELONO-BIAŁY--

    NIEBIESKO-BIAŁY--

    proszę o dokładny opis bo już meczy mnie ten golf :(


    Z góry dziękuje i pozdrawiam :)




    Sterownik centralnego zamka problem z podlączeniem
  • Poziom 10  
    no oka odetnę masę no i gdzie dokładnie podłączyć 2 przewody:

    ZIELONO-BIAŁY--

    NIEBIESKO-BIAŁY--

    wiem ze da rade w słupku kierowcy ale w jakie kabelki się mam wpiąć?
  • Poziom 10  
    no ok znalazłem cos takiego :

    Kierunki w VW Golf III to przewody czarny z białym paskiem oraz czarny z zielonym paskiem w wiązce przy lewym progu.

    no i że piszą jeszcze o zielonym i szarym i ja już z tego głupi jestem :/