Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pompa abs Audi a6

macio76 25 Lut 2007 18:23 29883 34
  • #1 25 Lut 2007 18:23
    macio76
    Poziom 9  

    Mam problem z pompą abs a konkretnie ze sterownikiem w audi a6 2.5 td 1998r o numerze 8E0 614 111 H. W związku z tym mam pytanie: czy istnieje możliwość zastosowania innego sterownika?Poniżej podaje pewne informacje ze strony www.ross-tech.com/vag-com/download/label-files/8E-03.lbl dotyczące numeracji pomp:
    8E0-614-111-H ; Bosch 5.3 ABS/EDS/ASR

    8E0-614-111-J ; Bosch 5.3 ABS/EDS/ASR
    8E0-614-111-G ; Bosch 5.3 ABS/EDS/ASR
    8E0-614-111-AH ; Bosch 5.3 ABS/EDS/ASR
    8E0-614-111-AJ ; Bosch 5.3 ABS/EDS/ASR
    Będę wdzięczny za informację. Pozdrawiam.

  • #2 30 Mar 2007 12:34
    koko115
    Poziom 16  

    też szukam pompy abs do a4 z roku '98 o numerku 8E0 614 111 H, jak coś znalazłeś lub wiesz gdzie szukać to daj znać proszę, pozdrawiam

  • #4 02 Kwi 2007 11:41
    koko115
    Poziom 16  

    a pochwalisz się tym jak to robicie ?? czy tajemnica firmy ??

  • #5 02 Kwi 2007 14:14
    teodor76
    Spec od samochodów

    najcześciej psuje sie w taki sposób że nie widzi poszczególnych czujników z kół, brak komunikacji,lub raz działa raz nie . reszta to niestety tajemnica firmy

  • #6 02 Kwi 2007 20:41
    ladamaniac
    Poziom 37  

    Elegancko awaryjne pompy. Robiłem różne swapy na życzenie klienta,czasami trzeba zamienić piny na wtyczce od jednego z czujników kół, zależy od wersji czy 2WD czy quattro A4 czy A6. Problem wg mnie leży na połączeniu z płytką elektroniki, takie fajne cieniutkie druciki. Kiedyś taką jedną rozebrałem z ciekawości jak znajdę zwłoki to wkleje foto. Sterownik był bez komunikacji, po delikatnej zabawie odzyskał komunikacje ,ale podejrzewam, że pierwszy lepszy dołek i po wszystkim. Konieczna lupa i setka, żeby Ci sie ręce nie trzęsły.

  • #7 02 Kwi 2007 22:22
    koko115
    Poziom 16  

    rewelacja czekam na foto, jakos się odwdzięcze

    ps czy trzeba wycinać plastik ??, czy po wykręceniu sterownika będzie wszystko widoczne ??

    ps2 u mnie brak komunikacji, z rana jest do 5-10 min, potem załączają się kontrolki, i brak komunikacji

  • #8 03 Kwi 2007 08:20
    teodor76
    Spec od samochodów

    tajemnica firmy:cry:

  • #9 03 Kwi 2007 12:05
    koko115
    Poziom 16  

    ale żeby dostać się do tych dwóch grubszych aluminiowych połączeń trzeba wycinać plastikową obudowę ?? czy po wykręceniu sterownika bedzie widać te łączenia ??, jeszcze tego nie wykręcałem więc przepraszam za być może lamerskie pytanie :-) bo chciałbym wiedzieć co mnie czeka po wykręceniu

  • #11 03 Kwi 2007 21:44
    ladamaniac
    Poziom 37  

    Niestety nie z tej strony. Musisz delikatnie dobrać się do tego czarnego plastiku vice versa tej "dojarki". Te druty co na zdjęciach to rozmiar XXLL double magnum elephant. Tam są druciki grubości włosa.

  • #12 03 Kwi 2007 21:52
    koko115
    Poziom 16  

    próbować podwadzić, czy bezczelnie wyciąć kawał plastiku ??

  • #14 03 Kwi 2007 22:26
    teodor76
    Spec od samochodów

    nóż do tapet ci pomoze

  • #16 04 Kwi 2007 09:09
    macio76
    Poziom 9  

    Dzieki za info. Sterownika nie udało się już naprawić ale znalazłem używaną pompę i przełozyłem sterownik-działa.
    Pozdrawiam.

  • #17 04 Kwi 2007 09:18
    koko115
    Poziom 16  

    ja jestem w trakcie, jak soebie radzić z tym zelem, czy może obciąć te włoski, z żelem, i nanowo polutować własnymi przewodami ??

  • #19 07 Kwi 2007 00:14
    koko115
    Poziom 16  

    zamocno pousówałem żel, i pozrywałem wszystkie nitki, po dotknięciu lutownicą styków po stronce płytki styki zaczęły wyparowywać, więc dałem sobie spokój :) i szukam drugiego

    pozatym prawdą jest że sterownik z końcówką 111H jest identyczny jak ten co z końcówką 111J ??
    pozdrawiam
    teodor76 chyba że się podejmiesz naprawy jego ?

  • #20 07 Kwi 2007 00:16
    Usunięty
  • #21 31 Sie 2007 02:43
    neon121
    Poziom 18  

    Witam
    Ostatnio trafił mi się problem z Audi A4 rok 98. Brak komunikacji ze sterownikiem ABS'u, pompa 8E0 614 111 AH. Została kupiona druga używana pompa, niby sprawna, ale ciągle jest błąd przedniego prawego koła jakby nie widział czujnika, ale w samej kostce wszystkie czujniki mają ok. 1,3kohma. Jest także drugi błąd odnośnie braku komunikacji z ECU, jak się go pozbyć, bo wiem że trzeba przekodować teraz komputer absu, tylko nie miałem okazji jeszcze tego robić, prosiłbym o rade.

  • #22 13 Wrz 2007 01:32
    neon121
    Poziom 18  

    Sam naprawiłem tą pompe, dobrałem się do sterownika i pęknięte było połączenie masy, bo jest zrobione stalowym drutem. Zlutowałem go ale nie wytrzymał długo, bo tylko kilka dni, ale znalazłem na płytce inny punkt masowy i dołożyłem cienki drucik i pompa śmiga do dziś. W drugiej pompie kupionej jest problem z tymi dużymi zgrzewami, ale to już na spokojnie w któryś wieczór się poprawi.

  • #23 14 Wrz 2007 21:59
    Remik71
    Poziom 24  

    Sterownik nie widzi jednego koła, bo to koło ma być na innych pinach niż w Twojej wtyczce.

  • #24 14 Wrz 2007 22:11
    neon121
    Poziom 18  

    To wiem, bo pompa ma inny symbol i na innych pinach są czujniki. Robiłem symulacje na stole, przez podłączenie rezystorów i jak ścisne zgrzew to widzi to koło. Po weekendzie z nią powalcze

  • #25 15 Wrz 2007 16:55
    paweladt
    Poziom 2  

    wiem jak to naprawic 509018328

  • #26 20 Paź 2007 22:05
    DominikD
    Poziom 23  

    Da się zrobić tylko cyna nie chce się trzymać tych srebrnych drucików od masy , chyba że macie na to jakiś sprawdzony sposób , kalafonia i pasta odpadają , ten żel jest wredny

  • #27 20 Paź 2007 23:58
    neon121
    Poziom 18  

    Miałem to samo, ciężko się to lutuje, na rogu płytki są wolne pady z masa, pociągnołem obok przewód do złącza bokiem i chodzi do dziś, czyli prawie 2 miesiące patrząc na mój ostatni post

  • #28 11 Lis 2007 08:41
    wysoki
    Poziom 10  

    czy w ogole da sie naprawic te sterowniki 111H bo wiem ze tam jest naprawde mikroskopijna elektronika i nie wiem czy szukac czy naprawiac wiem ze niby ktos naprawia jak podaliscie w linku ale pytalem elektryk i mowi ze te moduly sa nierozbieralne wiec nie wiem komu wierzyc

  • #29 15 Sty 2008 23:20
    cichy1984
    Poziom 14  

    koledzy potrzebuje pinologi do złacza lub sterownika ABS tego typu jak opisujec w tym temacie , bardziej chodzi mi o BMW ale wyglada tak samo wiec i może piny beda podobnie rozmieszczone :) a jesli nie to moze ktos wie skad zassac te pinouty??

  • #30 16 Sty 2008 20:09
    Mariusz mikira
    Poziom 1  

    ja tez mam podobny problem po podloczeni do komputera pojawila sie informacja zbyt niskie napiecie lub brak masy

    Dodano po 37 [sekundy]:

    co to moze byc

    Dodano po 5 [sekundy]:

    co to moze byc

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson