Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodowko-zamrazarka Beko RRN 2260-zapchany skraplacz

26 Lut 2007 22:19 2033 4
  • Poziom 20  
    Lodowko-zamrazarka Beko RRN 2260-zapchany skraplacz.troche nie mozliwe a jednak.przepchalem cienkim drutem odginajac kolanko na tloczeniu sprezarki. przepchalem ok.20 cm.co dalej moze ktos poradzi.Wylecial taki lekki nagar.Czyzby uzyc jakies chemi.a moze ktos z kolegow ma taki sprawny skraplacz.
  • Specjalista AGD
    pewnie wciągło ci lut >>>wylutuj filtr i tłocz z drugiej strony
  • Poziom 20  
    lutu mi nie wciagnelo bo sprawdzalem droznosc po wlutowaniu filtra i byl potem pozostale lutowalem tj.kapilare.kiedy do uzupelnienia a tu klapa.moze moj blad w tym ,ze zawsze skraplacz lutowalem w pionie a tym razem lezal na podlodze bo wymienialem parowniki i tyl mialem rozpruty.jednym slowem beko to............
  • Poziom 14  
    witam.
    ten nagar to prawdopodobnie zwęglony olej.
    skraplacz można próbować udrożnić za pomocą sprężonego azotu.wylutować filtr,azot podać pod wysokim ciśnieniem -nawet do 15-20 barów,skraplacz spokojnie wytrzyma takie ciśnienie.jeśli nie jest to zatkane lutem powinno pomóc.
    przy tej pracy zalecana ostrożność aby nie mieć wylatujących pod ciśnieniem paprochów w oczach
    nie stosować sprężonego powietrza ponieważ zawiera wilgoć i zaczną się nowe kłopoty z osuszeniem układu
    powodzenia
  • Poziom 20  
    dzis przepchalem skraplacz jest drozny.wiem ,ze powietrze to wilgoc-jutro wmontuje caly i zobacze co bedzie sie dzialo po zalaczeniu sprezarki.