Witam
Demontaż zaczynamy od zdjęcia pojemnika wodnego oraz zbiornika przedniego.Unosimy górną pokrywę, pod pokrywą w zaczepach znajdują się po dwie śruby[lewy i prawy]-wykręć je.Następnie cztery śruby w pasie bocznym odkręcić i ściągnąć pas boczny oraz unieść do góry osłonę górną,wyciągnąć uszczelkę z agregatu ssącego.Podnieść agregat do góry, porozłączać przewody elektryczne i wjąć agregat.
Demontaż agregatu;
Zdjąć osłonę silnika z kierownicy.Przytrzymując turbinę odkręć nakrętkę M8 i wkolejności zdemontuj turbinę,tulejkę dystansową,kierownicę z osłoną,drugą tulejkę dystansową[tu może być największy problem z demontażem tulejek],następnie turbinę i pierścień dystansowy.Odkręć z tyłu nakętkę M6[lewy gwint],zdejmij wentylator wraz osłoną wentylatora.Zdemontuj zespoły szczotek[lewa i prawa]i pod zespołami szczotek odkręć wkręty samogwintujące,które trzymają tarczę łożyskową-stojan-kierownicę z łożyskiem.Teraz delikatnie pozdejmuj łożyska 608ZZ szt.2 .Montaż w odwrotnej kolejności.Dodatkowo dokupiłbym 2szt.tuleji dystansowcych [8]sym.304.0002 i turbiny 2szt.304.0040 oraz oczywiście 2szt.łożysk.
Powodzenia
Andrzej