Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

krańcówki golf 4

02 Mar 2007 20:13 5566 16
  • Poziom 16  
    witam mam dosc pilna sprawe i prosilbym o pomoc. wies sytuacja wyglada tak klientowi paly krancowki w drzwiach w golfie, dlatego tez nie bardzo dziala alarm, sygnalizacja zalaczonych swiatel i oswietlenie, zeby zaoszczedzic chce on zamontowac zwykle w progach.

    Mój pomysl wyglada tak zamiast krancowki zamontowac ultradzwieki, dac jedna krancowke od strony kierowcy i do niej wrzucic buzerek miedzy krancowke a "+" na zostawionych swiatlach.

    Jesli klien odrzuci moj pomysl to czy ktos juz montowal 4 krancowki?? gdzie sie wpinac, czy do tego przewodu ktory jest przy tym sterowniku gdzie lapiemy tez mase z maski i bagaznika?? chodzi mi o to czy wtedy zadziala to oswietlenie. Bo z reszta juz sobie poradze. Z gory dziekuje za sugestie i pomysly
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 26  
    Zaproponuj mu za swój pomysł cenę np. X PLN. Jeśli klient się uprze i będzie chciał cztery krańcówki, powiedz mu że to wiąże się z wyższymi kosztami no i robocizną i będzie kosztowało 2½razy X PLN.
    Klient jest skąpy i raczej wybierze Twoje rozwiązanie.
    Tak zrobiłbym, ale inni niech się też wypowiedzą.
  • Relpol przekaźniki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    ten ma elektryczne szyby wiec komfort bedzie na bank
  • Poziom 26  
    norbert.s. napisał:
    Można wymienić same mikroswitche w zamkach, ale jest trochę rozbierania.

    Norbert, gra nie warta świeczki. Żeby zamek wyrwać z drzwi Golfa 4, naprawdę trzeba dużo czasu poświęcić. Kto anuskowi za to zapłaci?
    Klient jest chytry.
  • Poziom 21  
    w golfie 4 jest pewien myk w drzwiach,sam sie na to kiedys zlapalem :).W wiazce w drzwiach od zamka jest dioda prostownicza(pod izolacja) dorwalem sie do zamka a tu zonk,ta dioda miala przerwe.Tylko,ze to bylo w podst wersji,calkowity golas,nie wiem jak jest w przypadku twojego samochodu. A z tym montazem dodatkowej krancowki w drzwiach to raczej profanacja...
  • Poziom 16  
    a jakbym montowal juz te krancowki to gdzie moge sie podpiac z tym swiatelkiem?? tak zeby dzialalo oswietlenie wnetrza pojazdu, czy moze to bye ten przewod z ktorego bierzemy sygnal do alarmu??
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Chwila. Anusek nigdzie nie napisał, e klient maruda, czy sknera. To wy wyciągnęliście takie wnioski. Na miejscu Anuska zaproponowałbym wymianę tych wyłączników za odpowiednie pieniądze lub jakieś tańsze rozwiązanie, czyli montaż wyłączników krańcowych (choć uważam to za profanację ale klient tu decyduje). A z wyłącznikami możesz się dopiąć do przewodu brązowego z białym paskiem. Będziesz musiał tylko pokombinować z wyłącznikiem drzwi kierowcy, bo on załącza dwie masy (buzzer).
  • Poziom 16  
    w tym załączaniu dwóch mas chodzi o mase do buzerka i mase do oswietlenia wnetrza tak??
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Dokładnie. Tak jakbyś miał dwie krańcówki.
  • Poziom 21  
    oprocz swiatelek i buzerkow to jeszcze zalaczana jest pompa paliwa jesli benzyniak albo wstepne podgrzewanie jesli diesel
  • Poziom 26  
    jkm73 napisał:
    oprocz swiatelek i buzerkow to jeszcze zalaczana jest pompa paliwa jesli benzyniak albo wstepne podgrzewanie jesli diesel
    Zaraz, zaraz, krańcówką drzwiową? czy ja to dobrze przeczytałem czy czegoś nie rozumiem:?:
  • Poziom 12  
    Tak. W ten sposób ktoś błysnął w VW. Idea jest taka, że otwierając drzwi kierowcy, ma się zamiar odpalić auto - w tym celu przed rozruchem pompka podciąga paliwo, albo w dieslu rozpoczyna się grzanie świec we wstępnej fazie. Pomysł nie jest głupi, jedynie krancówka budzi czasem zdziwienie trzema przewodami z niej wychodzącymi.
  • Poziom 16  
    no tak ale jakos bez tego chyba mozna zyc:) a jak nie to klient nie powinien do mnie przyjechac:D pozdrawiam i dodam ze zrezygnowalem z wiercenia tych dziur bo to totalny bezsens.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Nie wszystkie VW, to fakt, ale nawet prosty Golf 3 ma to rozwiązanie.
  • Poziom 21  
    kiedys widzialem w fabii niezly patent,monter prawdopodobnie nie mogl dac rady z wyjacym co pol godziny alarmem i nawiercil swoje krancowki..wygladalo to paskudnie. A co do tych psujacych sie krancowek w drzwiach to rzeczywiscie porazka grupy vw,zamek jest cholernie drogi,a ciezko dopasowac sam mikrostyk.