Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

2 rozne dekodery 1 antena

04 Mar 2007 12:15 1070 6
  • Poziom 2  
    Witam prosze o pomoc. Jestem kompletnym laikiem w sprawach tv sat. ostatnio kupilem se cyfrowy polsat z dekoderem Samsung DSB-305G i sasiedzi zaproponowali abym podlaczyl sie do ich anteny ktora ma 4 wyjscia! Pojawil sie niestety problem poniewaz u nich zaczal znikac sygnal U mnie jest za to doskolnaly! Oni rowniez maja cyfrowy polsat ale z jakims starszym dekoderem. Dodam jeszcze ze gdy u siebie wylacze funkcje LNB oni sygnal maja a ja trace kompletnie! Co mam zrobic kupic se wlasna antene czy moze jest jakies inne rozwiazanie!?
  • Poziom 35  
    konwerter(QUAD) jest uszkodzony, nie powinien się tak zachowywać.
    spróbuj pozamieniać kable w konwerterze.
    Jeżeli konwerter jest na gwarancji to nadaje sie do wymiany.
  • Poziom 26  
    Sprawdz jaki masz konwerter, ponieważ z czterema wyjściami jest kilka konwerterów co wcale nie oznacza jak pisze kol. pajo 21 że masz uszkodzony
  • Poziom 35  
    zbyszek_ napisał:
    Sprawdz jaki masz konwerter, ponieważ z czterema wyjściami jest kilka konwerterów co wcale nie oznacza jak pisze kol. pajo 21 że masz uszkodzony

Może powiesz jakie jeszcze są konwertery z czterema wyjściami oprócz Quada.
    Nie wymieniaj przypadkiem Quattro bo on jest do multiswitcha.
  • Poziom 26  
    Konwertery z czterema wyjściami /A kolega doborys nie pisze więcej informacji jakie to są/ to:QUAD-do czterech niezależnych tunerów i w tym wypadku małe prawdopodobieństwo że uszkodzone są trzy, QUAD monoblok dla Astry i Hot Birda na cztery tunery niezależnie, QUATRO do multiswitcha.Dlatego też należy sę przyjrzeć jaki to jest,co jest na nim napisane.Pozdro.
  • Poziom 19