Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Thomson ms3300 jakie trafo ? prosba o pomoc

04 Mar 2007 18:55 1687 7
  • Poziom 18  
    witam. potrzebuje jakis informacji dotyczacych trafa w tej wiezy, a dokladniej jakie daje napiecia na obu przewodach.

    ponizej foto wiezy i trafka.


    pozdrawiam,

    ps: za pomoc oferuje punkty :)
  • Specjalista AGD
    a co jest z tym trafem jak przerwa na pierwotnym to spróbuj zobaczyć czy nie jest uszkodzony bezpiecznik w trafie na pierwotnym bo on czesto się uszkadza .
  • Poziom 18  
    sprawa jest tego typu ze nie wiadomo jeszcze czy wieza nie pujdzie na gwarancje, rozkrecona jest tak aby nie bylo za duzych sladow. wszystko zalezy czy klient znajdzie papiery czy nie, wiem zdaje sobie sprawe ze wewnatrz trafa jest bezpiecznik ale nie chce tego odwijac narazie, tylko chcem podstawic inne trafo zeby sprawdzic wieze. dlatego pytam o napiecia...
  • Specjalista AGD
    jeżeli jest na gwarancji to nie ruszał bym nic dopóki klient nie znajdzie papierów wzasasdzie potrzebny jest teraz tylko dowód sprzedaży i doradził bym klientowi aby powołał się na niezgodność towaru z umową i po 2 tygodniach klient ma nowy sprzęt
  • Poziom 18  
    h jaworski napisał:
    ... doradził bym klientowi aby powołał się na niezgodność towaru z umową i po 2 tygodniach klient ma nowy sprzęt


    tzn? bo niezabardzo rozumiem tą niezgodnosc towaru z umowa ...


    wieza byla prawdopodobniez kupiona okolo 1.5 -2lat w tył...
  • Pomocny post
    Specjalista AGD
    są 2 sposoby reklamacji sprzętu albo oddać do naprawy gwarancyjnej , albo niezgodność towaru z umową gwarancja może mieć rok czasu a przepis o niezgodności towaru z umową obejmuje okres do 2 lat od zakupu . gwarant może naprawiać sprzęt przez miesiąc a nawet dłużej ,a niezgodność towaru z umową sklep musi wydać opinię w ciągu 2 tygodni i klient może się nie zgodzić na naprawę .przepis ten wszedł w życie z chwilą wejścia polski do uni europejskiej i zastąpił tak zwaną rękojmię .szczegóły można znaleźć w federacji konsumenta albo tez na stronie internatowej federacji
  • Poziom 18  
    mhm, dobrze, rozumiem, czekam na odzew klienta i wrazie czego podsune mu ta mysl :) narazie dzieki za odpowiedz , dam znac jakie beda losy tej wiezy..

    pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    klient zrezygnowal z gwarancji ,

    uszkodzony okazal sie jednak bezpiecznik w trafie,

    pozdrawiam