Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Serwisówki samochodów.

20 Sie 2002 10:01 8801 21
  • Poziom 19  
    Uff, przyjechałem po urlopie i dogrzebałem się do danych serwisowych różnistych samochodów. Wiem że wszyscy narzekają na ich brak.
    Pytanie jest następujące : gdzie to mogę przesłać?
    jest tego około 71MB a podejrzewam że będzie dużo osób chętnych do zassania danych.

    Pozdrowienia
    Mathev
  • Poziom 19  
    Napisz do gulsona pewnie coś znajdzie, niedługo ma odpaliś maszyna z wymienionymi dyskami to mjejsca będzie dużo.
    Pozdrawiam Sławek
  • Poziom 11  
    Witam
    Jak bys czasem posiadal serwisowke do Audi 4000 to mi z nieba spadasz.
    Szukam tego schematu juz kilka miesiecy.
    Pozdrawiam
    q_ler(malpa)wp.pl
  • Poziom 19  
    Do wszystkich zainteresowanych.

    Wszystkie schematy przesłałem Gulsonowi.
    Wiem że były tam schematy Audi A4 i A6 ale raczej nie było do Audi 4000

    :cry: sorki

    Mathev
  • Spec od TV
    heja
    a jest tam może serwisówka do FORDA ORIONA 1,4 i 1991r?
    pozdrawiam
  • Poziom 11  
    witam potrzebuje instalacji do VW T-4 1.9TD 1996
  • Poziom 11  
    JEJ!! A była tam może do Mitsubishi Space Star??
  • Poziom 2  
    Hi man jeśli jest tam serwisówka do citroena xaray to na boga please szrpnij ją na potson(malpa)interia.pl z góry dzięki
  • Poziom 2  
    moze vectra b 1,6 16v bylbym dzwieczny
  • Poziom 18  
    poszukuję servisówki do peugota 306 1.4
    jeryw(malpa)o2.pl dzięki z góry za podesłanie
  • Poziom 15  
    poszukuję serwisówki do forda escorta 1.6 16v 93r keszel1(malpa)o2.pl
  • Poziom 10  
    SEBEKposzukuję serwisówki do forda escorta 1.6 16v 95r sebastian(malpa)poczta.undo.pl
    Zreszto jak mozesz to wszystkie jakie masz
    Pozdrawiam
    siemka :lol: :drinking:
  • Poziom 11  
    Bardzo prosze o serwisowke do Citroena AX 1.0

    raddul(malpa)gazeta.pl

    dzienx :-)
  • Poziom 12  
    Może masz do:

    Passat VR6 '92

    i/lub

    Lexus LS400 '92

    bede bardzo wdzieczny [email]tmg1@poczta.onet.pl[/email]
  • Poziom 16  
    VW POLO 97/98, są problemy ze wszystkim co jest związane z tym modelem, będę wdzięczny.

    Adam.Piotrowski(malpa)merloni.com
  • Poziom 11  
    A kto to jest gulson i na jaki adres mam do niego napisać?
  • Poziom 2  
    jesli potrzebujecie serwisowek i innych materialow polecam siec edonkey tam jest sporo takich materialow
  • Poziom 2  
    Witam!
    mielibyscie serwisówke do Audi B4 `94 1,9TD??

    Przydalaby sie bardzo:)))))

    wialkie dzieki i pozdrawiam:)
  • Poziom 11  
    Czy będzie coś do Eclipse 91r?
  • Poziom 11  
    a ja bym prosil do poloneza caro
  • Spec od samochodów
    A ja wezmę wszystko do forda z góry dzięki.
  • Poziom 13  
    siemka jak bys mial servisowke do peugeota 306 1,6 to bardzo bym prosil zebys mi go wzucil na maila y.a.r.o(malpa)poczta.fm z gory dzienkowka