Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

skoda felicja 1.3 mpi

Seba_105 26 Sep 2003 11:40 13093 18
SterControl
  • #1
    Seba_105
    Level 11  
    zamieniam silnik do 105 z felicji, mam komputer z immobilajzerem, wie ktos jak uruchomic silnik nie majac tego immobilajzera :?: mail: seba_105(malpa)op.pl
  • SterControl
  • #2
    bartolo1
    Level 12  
    Witam,
    Musisz podlaczyc VAG-a i wejsc w menu wylaczenia funkcji immobilajzera i go wylaczyc...
    Pozdr.
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    bartolo1
    Level 12  
    Masz racje,moze zle sie wyrazilem...
    Trzeba go najpierw miec (immobilaiser) i to dzialajacy,potem podlaczyc VAG-a i ta funkcje wylaczyc i odlaczyc immobilaiser.
    Teraz chyba jest git!
    Pozdr.
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • SterControl
  • #6
    dedeks
    Level 15  
    elektrit wrote:
    Nieca?kiem.Trzeba jeszcze mie? login.


    Chodzi Ci o login czy Geheimkod??

    Hmm... w Felicii raczej nie da sie immobilisera wylaczyc opisywanym powyzej sposobem (mam na mysli wylaczenie na stale)...
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    dedeks
    Level 15  
    Seba_105 wrote:
    zamieniam silnik do 105 z felicji, mam komputer z immobilajzerem, wie ktos jak uruchomic silnik nie majac tego immobilajzera :?: mail: seba_105(malpa)op.pl


    Ja w swojej Feli odpalalem z odlaczonym immo... ale mam LPG i moge uruchomic bezposrednio na LPG.
  • #9
    dedeks
    Level 15  
    Masz SIMOS2P z ulamanym stykiem nr19?
    To jak sie z nim komunikujesz???
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #12
    User removed account
    User removed account  
  • #13
    Seba_105
    Level 11  
    Czesc
    bylem w niedziele na gieldzie i kup sterownik imobilajzera za 90zl.
    A kluczyk pozyczylem dzisiaj od kolegi ale brak jest numeru pinu (numeru transpondera w kluczyku) jak mozna go odczytc lub gdzie jest zapisany.
    Jak wylaczyc ten imo vag-com nie znajac pinu.

    pozdrawiam.
  • #14
    dedeks
    Level 15  
    elektrit wrote:
    Tak.Geheimkod czy security code jak kto woli.Napisa?em login bo si? bo wpisuje w funkcj? "login". Czy si? nie da?Mam nowy sterownik z ob?amanym pinem kt?ry mi odpala bez puchy.


    Hmm... no niebardzo wiem co Wy (tzn Ty i kolega Bartolo) macie konkretnie na mysli??

    W przeszlosci tak ze 3-4 razy rejestrowalem z sukcesem kluczyki do immo w swojej Feli (oczywiscie Geheimkod z blaszki) i jakos natchniony waszymi postami ostatnio probowalem "wylaczyc" immo, ale niestety bez sukcesu[smutne]...
    Moze robilem cos nie tak (BTW wpisanie liczby kluczykow O nic nie daje).
    Oswiec mnie prosze w tym temacie... ewemtualnie jesli obawiasz sie, ze moze to przeczytac jakis amator cudzej wlasnosci to moze napisz na priv.
    Z gory wielkie dzieki[usmiech].

    P.S. tem immobiliser w Feli 1.3MPI to jest SIEMENS, bardzo podony byl stosowany w GolfachIII. Nie pamietam dokladnie nr kat. tego immo, ale w razie potrzeby moge go podac.
  • #15
    majonezz
    Level 18  
    elektrit wrote:
    Tak.Geheimkod czy security code jak kto woli.Napisałem login bo się bo wpisuje w funkcję "login". Czy się nie da?Mam nowy sterownik z obłamanym pinem który mi odpala bez puchy.

    Mam problem :-(
    Uwaliłem eeprom 93c56 w ecu przy próbie zczytania (przez cholerną przepustnicę) i po założeniu nowego wszystko gra oprócz tego, że ecu zgłasza błąd: "engine control module blocked". Nie pomaga adaptacja immobilajzera. Da się to jakoś ominąć? A może ma ktoś/ewentualnie mógłby ktoś zrobić zrzut tej pamięci. Inaczej czeka mnie wymiana sterownika, bo chyba nic już więcej nie wymyśle ;-(
    Ecu blokuje sygnały sterujące wtryskiwacze, iskra jest - dlatego mogę jeździć na LPG - aż strach pomyśleć co będzie, jakby go zabrakło ;-(
    Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
  • #16
    PRAKTYKANT
    Level 11  
    Witam..
    Mam pytanie do szanownych kolegów ..
    VW tool zawołał o login którego niemam bo sprowadziłem sobie autko z niemiec ..VW Passat b4 94 pażdziernik 2.0e sterownik digifant

    Skad wziąść ten login i co może się stać po wpisaniu kilkakrotnie złego?

    Przy zapasowym kluczyku mam jakieś blaszki z numerami ale nijak to niepasuje do loginu który potrzebuje..
    Podpowiedzcie co zrobić , tylko niepiszcie ze mam eprom wymontowac albo podobne rzeczy bo tu gdzieś na elektrodzie ktoś tak pisał..nie umiem tego robic a uczyć sie na swoim ECU niechcę .. servis tez jakos mi nieleży z wiadomych przyczyn..

    Zmusiło mnie dotego to iż cos dzieje się z silnikiem przerywa itp.. rzeczy nieraz zgaśnie nie idzie zapalic przez kilka minut,dużo pali..Błędów rzadnych niby niema ale sądzę ze to brak tego loginu bo praktycznie nic nie mogę zobaczyć wszędzie woła Login..hasło czy jak je tam zwał..będę bardzo wdzięczny za pomoc ..bo z tą masą nigdy niemiałem do czynienia..i opornie mi to przychodzi..

    załączam zdjęcia tych blaszek z numerami..jedna jest słabo widoczna numer to NPMPPRO1

    Pozdrawiam ...
  • #17
    Seba_105
    Level 11  
    witam

    w skodzie felicji aby przypisać nowy kluczyk trzeba było podać kod który odnalazłem na naklejce która była naklejona na obudowie "imobilajzera"

    pozdrawiam
  • #18
    jarekoo
    Level 1  
    Panowie mam ogromny problem.jakies z6miesiecy temu zgubilem immo pastylke . Samochd juz nie odpalil a jak odpalil to na 2 sekundy. Skoda felcia 1.3 mpi 99r. Po kupieniu innego komputera z immoo bylo to samo tylko wgl nie odpali greci rozrusznik i nic. Wiec kupilem sterownik z wykasowanym immo. To samo. Brak iskry na swiecach. Dochodzi prad do listwy zaplonowej. Co moze byc przyczyna? Przepraszam za bledy
  • #19
    Alfred001
    Level 14  
    jarekoo wrote:
    Po kupieniu innego komputera z immoo bylo to samo tylko wgl nie odpali greci rozrusznik i nic.

    Jeśli wymieniasz któryś ze sterowników (immo albo silnika) to musisz je zsynchronizować. Zrobisz to programem diagnostycznym do VW, nie trzeba znać żadnych loginów.
    Ale wymiana sterowników w Twoim przypadku nic nie da bo nie masz transpondera.

    jarekoo wrote:
    Wiec kupilem sterownik z wykasowanym immo. To samo. Brak iskry na swiecach. Dochodzi prad do listwy zaplonowej. Co moze byc przyczyna?

    Jesteś pewny że immo wykasowane?

    Kup emulator immo i będzie najprościej.

    Pozdrawiam,